سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عشششششششششششششششششششششقم

1392/10/25 10:07
نویسنده : (مامان سویل)
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قوبونت بره سرما خوردی و یکم تب داری ما هم بردیمت دکتر و دارو میدم بهت تا حالت بهتر شه. دیشب حالت زیاد خوب نبود همچین سست شده بودی بابایی رفت بیرون تا نون بخره موقع اومدن. دیدم یه چیزی پشتش قایم کرده.

بابایی: سویل جونم اگه گفتی بابا برات چی خریده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سویل:از بیحالیناراحت

بابایی:اگه گفتی سویل؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سویل:منتظر

بابایی یه سنتور اسباب بازی برا سویل گرفته بود. وای که سویل با دیدنش  چقد خوشحال شد کاملا از جاش بلند شدو با خوشحالی ساز میزد الهی مامان دورت بگرده.

سویل جونم بابا و مامان طاقت دیدن بی حالی تو ندارن الهی که دیگه هیچوقت مریض نشی.

عاشق کارتون باربی و 12رقصنده شدی. هر روز حداقل2 بار نیگاش میکنی

وهمچنین دختر توت فرنگی و شنل قرمزی. و راپنزل .بعضی وقتها هم کایو

الان دیگه تا من میگم خسته شدم می گی مامان برم ظرفا رو بشورم؟

شیطونک من الهی مامان فدات شه که عاشق کمک کردنی

عاش نماز خوندنی گلم. وضو گرفتنو یاد گرفتی تا صدای اذان میشنوی زودی میری وضو میگیریو دنبال چادر نماز و مهر و تسبیح.

تازگیا.میای میپرسی مامان اخه مامان جون چرا رفته تو اسمون رفته که ستاره شه؟

عاشق رقصیدنی این روزها هم که ما عزاداریم نمیتونیم تو خونه اهنگ باز کنیم . وقتی بابایی میره بیرون میای میگی:مامان زود باش اهنگ باز کن من برقصم بابایی رفت

دیروز داشتی تو ماشین اسم امام هارو می خوندی به شعر که بعدشم صلوات فرستادی و عمه برات جایزه داد. نقدی بود که بهت گفت برو باهاش بادوم زمینی و تخم افتابگردون بخر و بخور. تو هم تن تن میگفتی بابا زود باش برو تو سوپر من می خوام خرید کنم. بابایی یکم دیر نگه داشت بعد بهش گفتی:بابایی چرا لفتش میدی اخه؟؟

بابایی و من و عمهتعجبتعجبتعجب

تازگیا عاشق اب پرتقال شدی و اب لیمو که بابایی برات درست میکنه  و تو نوش جان میکنی گلم.

کله ملق رفتنو یاد گرفتی وقتی می خوای بری همه باید نیگات کنن وگرنه

بعضی وقتا می گی مامان من دیگه حوصلم سر رفته میگم کجا بریم؟ میگی بیار حالا یه چیزی بخوریم.

میگم چی می گی؟شکلاتبعد منم میگیرمت و بوسه بارونت میکنمماچماچماچ

عاشق نقاشی کشیدنی گلم. اولم یه خونه میکشی به اندازه صفحه ی دفتر نقاشی الهی قوربونت برم

بعضی وقتا میای میگی مامان ساعت چنده؟؟من ساعت و میگم بعد میگی دیره دیگه نه؟

سویل ترو خدا انقد زود زود بزرگ نشو لطفا



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

nice.design
14 دی 92 17:53
سلام مامان سویل عزیز مرسی که اومدیییین پس من سیو می کنمو طراحیشون می کنم به زودی بهتون خبر میدم ایشالا که راضی برمی گردین
مامان بنیتا
15 دی 92 1:29
ای جون چه قدر ناز و خوردنی شده با این شیرین زبونیاش عزیزممممم مامانی واقعا حق داره نخواد اینقدر زود بزرگ بشه گل خانومش از بس که ماهه سویل جون
(مامان سویل)
پاسخ
شما اختیار دارین گلناز جون
مامان بنیتا
15 دی 92 11:56
عزیزم خصوصی داری
رها
15 دی 92 12:11
سویل حالش چه طوره ؟ بهتر شدی عزیزم ؟ الهی من فدات شم مواظب خودت باش کوچولوی من ، آب میوه هم خوبه ، بخور - نوش جونت قربونه رقصیدنتم بشم ، یادم باشه این دفعه دیدمت حتما بگم واسه منم برقصی
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم الان بهتره حتما خاله جون
مامان آیسلی
15 دی 92 14:59
شیرین زبون خاله عزیزم تسلیت میگم غم آخرت باشه فدات شم
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی خاله جونم
nice.design
15 دی 92 16:20
سلام مامان سویل عزیز پوستر سویل حاضره اگر پسندیدین بهم اطلاع بدین منتها این عکس کیفیت اصلی کار نیست بعد ازین که پسند کردین، هم لوگوی نایس دیزاین برداشته میشه ، هم کیفیت اصلی در اختیارتون قرار می گیره پس منتظر نظرتون هستم اینم آدرس عکس سویل عزیز http://up.temkade.com/images/y4112_sevilweb.jpg ایده و نظر شما حتما روی عکس اعمال میشه
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:38
هزار تا بوس برا سویل نازنینم امیدوارم حالت بهتر شده باشه ناززززززززمزززززززززززززززززززز
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی عزیزم بهتره شده این بوسها هم از طرف من وسویل به ایسو ایسا و مامان گلش
مامان ریحان
15 دی 92 17:54
سلام بلا به دور ... الهی زودتر خوب بشی
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم سیما جونمواسه ریحان جونم
مامانی زهرا
15 دی 92 23:56
عزیزم فوت مامان جون مهربون سویل رو تسلیت میگم . سویل خانوومی حسابی شیرین زبون شدی من هم مثل شما دلم میخواد زهرا دیرتر بزرگ بشه ...
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم بله خاله جونیواسه زهرا جونم
مامان ارمیا و ایلمان
16 دی 92 9:04
الهی . واقعا بچه ها روز به روز دارن بزرگ تر میشن و ما پیر. دلمون برای همه چیز تنگ میشه. من الان دلم برای شیر خوردن ارمیا تنگ شده. خدا رو شکر ایلمان رو دارم .
(مامان سویل)
پاسخ
اره گلم میبینی؟ منم همینطور گلم حالا تو ایلمان رو داری خداهردوشونو برات حفظ کنه دوستم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
17 دی 92 22:45
الهی بگردم ماشالا بهت که کلی کمک مامان می کنی و یه عالمه شعر یاد گرفتی.
فرناز خاله آرسن جون
18 دی 92 13:10
ایشالله زودی خوب بشی خاله فداااااات
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم فرناز عزیزم
خاله جونی
18 دی 92 23:44
الهی ایشالا زودی خوب بشی عزیزم
ناهید
19 دی 92 13:28
ای جووووووووووووووونم تیپتو قربون خاله . ایشالا زود زود خوب شی عزیز دلم
مرجان مامان آران و باران
23 دی 92 0:16
عزیز دلمممممم قربونت برم شیرین خانوم بلاااااااااا
(مامان سویل)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون روی گل اران جونو باران جونو از طرف من یه بوس گنده
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 12:44
خوبی دوستم ...چه خبر
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم.اره خوبم..سلامتی گلممممممممممممممممممم
مامان عبدالرحمن اویس
23 دی 92 18:03
عزیزم خداروشکر که خوب شدی مامانی اسپند واسه شیرین زبونمون یادت نره هاااااااااا
(مامان سویل)
پاسخ
واسه عبدالرحمن و اویس
manane lena
24 دی 92 8:38
fadat besham azizam ishalla zude zud behtar beshi.
مامان الیار
24 دی 92 13:16
الهیییییییییییییییی زود خوب شی
nice.design
25 دی 92 7:52
سلام مامان سویل عزیز لینک عکس به دستتون رسید ؟ پسند کردین؟
nice.design
25 دی 92 9:41
آدرس عکس به دستتون نرسید؟؟ این ادرس عکس سویل عزیز http://up.temkade.com/images/3216_sevilweb.jpg اگر پسند کردین خبرم کنید
nice.design
25 دی 92 10:21
خب خداروشکر که پسند شد قوانین وبلاگ رو بخونین قبل از پرداخت هزینه، عکس اصلی، در اختیار نایس دیزاینه البته قابل شمارو نداره اصلا
امیرحسین
26 دی 92 14:11
سلام خوب هستید ؟ ما هم همین نظرو داریم که دیر بزگ شه
الناز
16 بهمن 92 21:15
وای عزیزدلم سویل جونم واقعا انقد زودزود بزرگ نشو خانمی الهی فداتشم که انقد ماهی
یاحا
16 فروردین 93 13:35