سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

اسفند ماه

1392/12/11 10:21
نویسنده : (مامان سویل)
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

بغلروز خوش.دوستای گلم.

ببخشید که زود زود نمیتونم بیام و اپ کنم و بهتون سر بزنم امیدوارم به بزرگی خودتون منو ببخشید.خجالت

اخه خیلی سرم شلوغ بود از طرفی یکی از خاله هام از زیارت خانه خدا اومده بود و از طرفی هم مشغول لباس عیدی دخملم بودم و از طرفی............... واز طرفی هم ................که بعدا میگم چی چی بودن.مژه

خدارو شکر مهمونی های خاله جون به پایان رسیدن و لباسهای عید سویل جان بعد اونهمه بدو بدو موفق شدیم.

خدا میدونه چقدر گشته بودمو چیزی گیرم نمی اومد. اخه ادم که یکم خیاطی بلد میشه سختش میاد بیاد یه مدل ساده سارافونو بده٢٣٠تومن اره بخدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجبتعجبتعجبیا از این نوع قیمتهای........کلافه

خلاصه جونم براتون بگه که همهه ی عالمو گشتم اخرشم اومدم از محله ی خودمون خرید کردم شوهر جونمونم این شکلی شده بودنکلافهومنم مژه

این هفته هم روز سشنبه امتحان ایین نامه دارم ترو خدا دعام کنیناسترس

خونه تکونی دو هم هنوز شروع نکردیم اخه هنوز 20اسفند واسه عروسی پسر عمو اکبر دعوتیم.قراره بعد اون شروع کنیمخیال باطل

حالا نی نی مون این هفته3ماهش تموم میشه. یعنی به نظرتون جنسیتش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه درست حدس زدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بریم سراغ عکسایی از سویل جونم

سویل زهرا ملینا

نعیمه و ملینا وسویل

ذوق ملینا جونم با دیدن چراغهابغل

بقیه رو تو ادامه مطلب

 

سودا و سویل

الهیییییییییییییییییییییییییی فداتون بشم منبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان هدیه
12 اسفند 92 1:11
سلام عزیزم ایشالا که قبول میشی عکسای سویل جونم یکی از یکی ماهتره راستی شما دومی رو مگه شروع کردین؟
(مامان سویل)
پاسخ
سلام خانومی چه عجب!!! از این طرفا؟؟ ممنونم عزیزم دعام کنین بلهههههههههههههههههههههههههواسه هدیه جونم
مامان سویل و اراز
12 اسفند 92 1:23
سلام سوسن جون ایشالا زیارت قسمت شما هم بشه اسمو انتخاب کردی بنویس ما هم بدونیم حسم بهم میگه 70 درصد پسره نه؟ یعنی از فجر خرید کردین؟ من هم چند قلم لباسو از فجر خریدم اخه قیمتهاشون نسبت به بازار و جاهای دیگه خیلی مناسبه مخصوصا کفشهاش مبارکت باشه سویل جونم
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم.ایشالله نسیب هممون بشه خانومی نه هنوز عزیزم یکی دوتا مد نظر داریم ولی هنوز قطعی نشده اره عزیزم من بیشتر خریدهامو از فجر میکنم. مبارکتون باشه عزیزممممممم ممنونم گلم
❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
12 اسفند 92 16:12
ماشالله خدا حفظش کنه
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم
منصوره
13 اسفند 92 8:41
برا سویل جان
مامان آیسو وآیسا
13 اسفند 92 12:05
همیشه به گردش و خوش گذرونی ومهمونی... چه خبر ...چطوری..سویل جوووووووووونم عکسهاش چه ناز شده لباس عیدای سویل مبارررررررررررررررکبرا سویل ونی نی
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم نی نی های گلت رو ببوس
مامان کیان
13 اسفند 92 15:11
عکسای سویل جون چه نازن بچه بعدی هر چی هست اول امیدوارم سالم باشه و دوم به خوشگلی خواهر بزرگه
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی عزیزم.شما لطف دارین اره عزیزم قسمت و صلاح هر چی باشه ما هم راضی هستیم
سعیده مامان آنیسا
13 اسفند 92 21:35
سلام چه خبر خودت خوبی ؟ سویل خوبه از طرف من ببوسش ایشالاه که همیشه خوش باشین منم امروز رفتم برا آنیسا لباس بگیرم از هیچکدوم خوشم نیومد هم خیلی گرون بودن هم ملای قشنگی نبودن اتفاقا منم از فجر یه لباسی برا آنی ار سنجاقک مد نظرم هست احتمالا برم اونو بگیرمپیش ما هم بیا
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم. مرسی گلم تو هم انیسا جونو ببوس اره همینطوره عزیزم. منم ازاونجا خرید کردم برا سویل. اووووومدیم
مامان الینااا و اوا
16 اسفند 92 17:48
سلاممممممممم دوست گلم چطوری منماااااا بله درست حدس زدی یکیشوننو از دست دادم و اسم اون یکی رو هم عوض کردم و توی شناس نامه اوا شد اخر این لحظه این تصمیم و گرفتممم و دعاااا کردم راستی او جا تبریز بود به نظر من دختره ولی یه حس عجیبی بهم میگه پسره دوست گلم بیش از اندازه دلم واست تنگ شده بود و سویلمممم دوست دارمممممم فراوان با من قهر نشیاخود مو بد حس میکنم
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم اشکالی نداره شاید قسمت همین بوده بله گلم ما تبریز هستیم. نمیدونم جنسیتش چیه چون دکتر نگفت. گفت هنوز کوچیکه.ولی به هر حال ادم دلش می خواد بدونه چیه حداقل دنبال اسمش میگردم منم دوست دارم عزیزم دخترای گلت رو ببوس خدا هر دوتا شونو برات نگه داره عزیزم
مامان سویل و اراز
17 اسفند 92 10:02
مامانی خصوصی داری راستی من جنسیت نی نی تو حدس زدم نگفتی درسته یا نه
(مامان سویل)
پاسخ
عزیزم دکتر نگفت که چیه. اگه میگفت حتما براتون میگفتم
مامان آیسلی
17 اسفند 92 15:43
مامان علی (نازی)
18 اسفند 92 14:45
عزیزم مبارکت باشه خریدات منم از چشای سویل جون میخونم پسرمیاره بعد خودش
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممم. ببینیم چی میشه بوس برا علی جونم
مامان الیار
18 اسفند 92 15:52
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 16:01
همیشه به عروسی و شادیییییییییییییی عزیزمم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم بووووووس واسه اران و باران جونم
منصوره
19 اسفند 92 11:55
انشااله قبول میشی عزیزم سویل جونم رو ببوسین
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم قبول شدم
مامان الینا و اوا
19 اسفند 92 13:46
شما هم در تبریز زندگی میکنید
(مامان سویل)
پاسخ
بله عزیزم . مگه شما هم تبریز هستین؟
مامان سویل و اراز
19 اسفند 92 16:39
ای بابا سوسن جون پست جدید نمیذاری؟ از احوالاتت بگو نی نیت چیکار میکنه ؟ چند ماهه شدی ؟ سویل چیکار میکنه ؟ میبوسم هر دو تا نی نی تو
(مامان سویل)
پاسخ
امروز میذارم گلم. ممنونم عزیزم منم اراز و سویل و میبوسم
مامان آرال
20 اسفند 92 1:20
خریدهای سویل جونم مبارکش باش معلوم تو مهمونی بهش خیلی خوش گذشته امیدوارم تو امتحانتون قبول بشین که حتما قبولین میبوسمتون
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی عزیزم. تو مهمونی خیلی خوش گذشت جای همه خالی. امتحانم قبول شدم
دختر خاله
20 اسفند 92 15:44
سلام خوب هستین ؟با زحمتای من اون روز خیلی اذیتت کردم .راستی عروسی خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلام برسون!!!!باااااااااااااااااااااااااااااااای
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی. خواهش میکنم چه زحمتی.برا منکه جز لذت چیزی نبود عروسی رو هم نگو که اخرش بود جاتون خالی خیلی خوب بود.ایشالله عروسی تو شما هم به خاله اینا سلام برسونین.فرصت کردین منتظرتونیم تشریف بیارین خونمون
مامان الینا واوا
21 اسفند 92 17:51
بله گلم ما هم در تبریز زندگی میکنیمممممممممم و من خودم تبریزی هستم
(مامان سویل)
پاسخ
خوشبختم عزیزم
مامان الینا و اوا
21 اسفند 92 17:54
الهی قربون سویل جونم بشم مندوستون دارمممممممممم
(مامان سویل)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ماهم دوستتون داریم
دختر خاله
22 اسفند 92 12:52
سلام خانومی!!!!!!! از نی نی جونمون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سویل جونو ببوس
(مامان سویل)
پاسخ
سلام گلم. دست بوسه عزیزممممممممممم سویل هم خوبه سلام برسون
مامان نادیا و نلیا
22 اسفند 92 13:10
سلام عزیززززم ...ینی بارداری؟ اخی مبارک باشه ایشالا هر چی هست سالم باشه سویل ناز هم که مثل همیشه عکسای مامانی گرفته
(مامان سویل)
پاسخ
علیک سلام نیلو جان. بله ممنونم گلمواسه نادیا جونو نلیا جون
دختر خاله
28 اسفند 92 17:35
سلام خوب هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عیدتون بیشابیش مبارک
دختر خاله
19 فروردین 93 15:23
سلام دختر خاله به وبلاگ منم سر بزن!!!!!!!سلام برسون گلم
(مامان سویل)
پاسخ
حتما گلم مبارکه اومدم
مامان صفورا
21 خرداد 93 2:22
سلام دوست خوبم چقده این فرشته کوچولو ناز داره خدا برات حفظش کنه از جای من ببوسیدش اسپند یادت نره دود کنی واسش مامانی