سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

پست اخر سال1392

1392/12/23 10:37
نویسنده : (مامان سویل)
943 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خیلی خوشگل واسه دوستای گلم که لحضه به لضه جویای حالمون هستن.بغل

ویه سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به دخمل خوشگلم.که با این اخلاق مامانش راه میادنیشخند

20اسفند ماه قرار بود برم و امتحان بدم. همون روز عروسی هم دعوت بودیم.منم که با استرس فراوان داشتم سکته میکردم . صبح که بیدار شدم یه رو خوانی خیلی جزعی کردم. البته نخوندما فقط نیگاه کردمنیشخند

ولی3تا ایت الکرسی خوندم که خدا خودش کمکم کنه. بعدش سویل رو سپردم دست همسایمونو رفتم به سمت اموزشگاه. اونجا با چند تا از خانوما صحبت کردم همشون میگفتن سوالات سخت تر شده.استرسم زیاد میشد. وقتی رفتیم کلاس و سرهنگ سولات رو پخش کرد.یه نیگاهی به سولات انداختم.

واااااااااای همشونو زدم و نفر اول تحویل دادم .

با خودم گفتم توکل بر خدا ایشالله که قبول میشم.

سرهنگ اسم هایی رو که می خوند قرار بود برن بیرون یعنی رد.

وقتی دختر کنار سرهنگ بهم اشاره کرد.وااااااااااااااااااای فک کردم میگه ردناراحتولی دوباره اشاره کرد که قبولی شوخی کردمنمیدونین از خوشحالی داشتم چیکار میکردم

وبا این شوق و اشتیاق وقت گرفتم که برا شهری که اونم 20فروردین وقت داد

زودی اومدم خونه و شروع کردم برا حاظر کردن سویل جونم.وبعدشم خودمبعدش با شوهری تماس گرفتم که کجا موندی ؟گفت چند دقیقه بعد میرسم منم که اماده بودم رفتم ماشینو از پارکینگ در اوردم و رفتم جولوش. میگفت چه خبر اینهمه خوشحالی مگه تو گواهینامه اومده؟

منم که

وای تو عروسی هم انقدر رقصیده بودیم شب داشتم از شدت خستگی میمردم

شوهری هم هی بهم میگفت مگه نگفتم کم برقص

و در اخر هم بابایی بهمون رسید و بنده هم لم دادمو میل میکردم

22اسفند هم که دیروز بود عید مادر شوهری برگزار شد.مامانم اینا شام و خونه ما بودن.بازم بگو بخند بود از ماجراها که مامان و مهران تعریف میکرد. انقد خندیده بودم گوشتای تنم درد میکردنخنده

امروزم که شاید عصر بریم خونه مامانم اینا. اخه مهران قراره بره تهران واسه خدمت سربازی. دیروز که خونمون بودن وقتی حرف میزدیم. وسط حرفاش یه نگاهی به ساعت میکرد و میگفت: وای فردا ساعت7میرم

 

 

 

 

من به دو چیز اعتقاد دارم

یکی خدا

و دیگری تو.....

من در دونیا دو چیز می خواهم

اولی تو

ودومی خوشبختی تو......

عشقم

نفسم

پیشاپیش سال جدید رو برات تبریک میگم.

دوستای گلم فرا رسیدن سال1393را به همتون تبریک میگم. امیدوارم سالی سرشار از خوشی و شادی رو کنار خونواده هاتون داشته باشین. تعطیلات خوش بگذرههههههههههههههههههقلبقلبقلب

 

پسندها (1)

نظرات (26)

مامانیِ زهرا
23 اسفند 92 16:59
خوشحالم که بهتون خوش گذشته و تبریک برای قبول شدنتون سویل جونم چه ناز و خوش تیپ شده امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
منصوره
24 اسفند 92 14:29
سویل جان سال 93 سالی پر از شادی برایت پیش مامان و بابا باشه انشاالله لبت خندون
مامان سيد محمد سپهر
25 اسفند 92 9:42
سلام عزيز دلم..انشاء الله تولد گل دختري مباركككككككك باشه
مامان الینا و اوا
25 اسفند 92 13:58
سلام گلم چطورین خوبینن سویل جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوش حال شدم که امتحانت رو خوب دادی سویل ماه تو این عکسا خیلی قشنگ افتاده انشالله سالی خوب و زیبا داشته باشید و و روزهای پردرد و تلخ هیچ وقت سراغتون نیاد عید رو به سویل تبریک نمیگم و سویل رو به عید تبریک میگمعید مبارکراستی من کمی شبیهه سویلم چون خودمم سویلم خیلی کممممممم البته یه بوسسس گنده برای سویل و تمام زیبایی هایش
مامان نگار
26 اسفند 92 10:57
امیدوارم که سال خوب و پر برکتی داشته باشی .
مامان نگار
26 اسفند 92 10:59
خیلی خوشحالم که قبول شدی .ایشا...21 فروردین با شیرینی تو شهریت بیا وب
فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 19:27
گلم قبولیت رو تبریک میگم ،همیشه به شادی و عروسی منم عید رو پیشاپیش تبریک میگم ایشالله سال خوبی براتون باشه پر از شادی با اومدن نی نی کوچلوتون
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 11:46
سال نو مبارررررررررررررررررک
مامان لنا
28 اسفند 92 9:34
سال نو بر شما مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
ناهید
28 اسفند 92 11:09
عقل تکرار را نمی پذیرد ، اما احساس آری طبیعت نیز دوستدار تکرار است طبیعت را ساخته اند از تکرار تکرار بهار مبارک . . .
مامان کیان
29 اسفند 92 1:20
سال نو مبارک امیدوارم سالی مملو از شادکامی داشته باشین
مامان الینا و اوا
29 اسفند 92 9:31
بهار را به تو تبریک نمی گویم... تو رابه بهار تبریک میگویم... تو از هر بهار برای من ارزنده تری... بهارت پیشاپیش مبارک
عشق مشکی یواش
1 فروردین 93 5:38
سلام دخترتون خیلی خوشکل دوست داشتم ببینم مامانش چه شکلی فکنم خیلی جیگر باشه
مامان سویل و اراز
1 فروردین 93 10:04
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هر آن خواهی برایت آن بماند برایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
مامان آیسلی
3 فروردین 93 14:16
عیدتون مبارک عزیزم بوس برای سویل وداداشیش
مامان الینا و اوا
3 فروردین 93 16:57
عیدتون مبارکککک سویل رو از طرف من ببوس سال تحویل واسه سویل چطوری بود ؟؟؟ دلتنگتون شدیم اما حتما کار زیاد داشتین نتونستین بیاین ما که مهمونامون تو 2روز تموم کردیم وقط یکیش مونده البته طرف بابایی مونده طرف بابا خیلی زیاده خدا به دادم برسه خسته شدین تو عید؟؟؟ اخه رفت و امد سخته مخصوصا اگه شب رو بمونی
(مامان سویل)
پاسخ
خیلی ممنونم گلم عید شما هم مبارک. نه هنوز ما تموم نشدیم امروزم مهمون دارم خودم.اره خیلی سخت میشه بوس واسه کوچولوهات
مامان اسرا و اسما
5 فروردین 93 19:15
هار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر شما مبارک
(مامان سویل)
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم.
مامان الینااا
9 فروردین 93 21:48
جوانه ها دوباره رشد کردند قاصدک های خوش خبر دوباره امدند و نوروز را بر شما و خانواده ی محترممم تبریک گفتند عزیزمم سویل نازت را از طرف من ببوس امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید هر روزتان نوروز نورزوتان پیروز
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی تو هم از طرف من دخملهای گلت رو ببوسسال خوشی داشته باشین
عشق مشکی یواش
10 فروردین 93 14:46
بابا تو کاراگاه تو مخفی تو با هوش تو با نمک تو خوشکل و جیگر ولی معنی این چی میشه
ناهید
16 فروردین 93 20:18
سلام گلم خوبی عزیز دلم سال نو مبارک انشائ الله سال خوبی داشته باشین . بوووس
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم خوش اومدی مرسی
الناز
18 فروردین 93 14:34
خانمی قبولیتون روتبریک میگم مبارررررررررکه.انشالله شهری رو هم همینطور خوب ازپسش برمیاین..بهبه چه دخترنازوقشنگی ماشالله بوس خانمی
مامانیِ زهرا
19 فروردین 93 15:43
سلام عزیـــــــــــــزم عید رو با تاخیر بهتون تبریک میگم بوس برای سویل جون
(مامان سویل)
پاسخ
سلام خانومی ممنونمبرا زهرا جونم
ساحل آرامش
19 فروردین 93 16:32
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه لینکتون کردم لطفا منو بلینکین
(مامان سویل)
پاسخ
سلام ممنونم بهمون سر زدین حتما
مامان سویل و اراز
20 فروردین 93 14:51
سلام سوسن جون خوبی؟ نی نیهات خوبن ؟
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم همه خوبن شما چطورین؟
مامان الینا و اوا
21 فروردین 93 10:15
سلامممم عزیزم خبری نشد ؟؟ نی نی ی ماهت پسره یا...
ساحل آرامش
23 فروردین 93 15:54
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.......
(مامان سویل)
پاسخ
من امتحان کردم اینو ولی نشده