سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عزیزم یاد بگیر مثبت فکر کنی تا مثبت زندگی کنی

1393/2/17 11:44
نویسنده : (مامان سویل)
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.خوبیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوس

سلاام به دوستای گلم که به یادمون هستند هر لحضه...آرام

عزیز دلم به زودی میریم به خونه ی جدیدمون.مامان و بابا مشغول بسته بندی وسایل خونه هستن.اخه ایشالله تا اخراین ماه شایدم زودتر کلا اثات کشی کنیمچشمک

دخملم تو هم خیلی کمکم میکنی.تمام عروسک خزی هاتو خودت شستی عزیزمییییییییییییییییییییبغل

عروسکم دیروز هم تولد ابجی جون بود.

سودا جان تولدت مبارک عزیزم

بابایی گفت از سر کار میام تا بریم ولی ما تحمل نداشتیم ماشینو برداشتیم و رفتیم جلوی بابایی تا سر راه برش داریم و بریم.برا ابجی هم یه جفت کفش خوشگل تابستونی سرمه ای خوشجل گرفتیم که ایشالله مبارکش باشه.بعدشم کلی سویلبا سودا

شب هم که ساعت12.30بود رسیدیم خونمون.

از خونمون بگم که الان کابینت ساز مشغوله که گفته تا7روز دیگه تحویل میده.ما هم که بی صبرانه هر روز میریم یه نیگاهی میکنیم و میاییمزیبا

گفتیم کمد دیواری اتاق سویل و فنجول رو قرمز و سفید کار کنه.فک کنم قشنگ میشهزیبامحبت

خلاصه هم من خوشحالم هم ناراحت.خوشحالیم از رفتن به خونه ی بزرگتر خندونکو ناراحتیم هم از وزن سنگینم و بی حالیمغمگین

حالا میگم مامانم اینا میان و کمکم میکنن.اینم از اون بابتچشمکجشن

خلاصه جونم براتون بگه.همییییییییییییییییییین که مشغولیم شدیداااااااااا

ضمنا لوبیا کوچولو هم وارد هفته21شد

حرفای گنده گنده........

مامان:سویل میدونی اردو یعنی چی؟

سویل: اره مامان یعنی همون اردیبهشت

مامان:تعجب

بابایی:سویل اون چیه شبا که تا قطع نشه بابایی خوابش نمیبره؟

سویل:صدای من؟؟؟؟

بابایی:خندهقه قهه

بابایی: سویل اون چیه که اگه تو جیب بابایی نباشه بابا عصبانی میشه؟

سویل: اول مدارک بعدشم پولقه قهه

بابایی:قه قهه

منم:تعجبتعجبعصبانی

دیروز رفتیم خونه جدیدمون منکه داشتم بالکن و میشستم. شیلنگ و دادم دست سویل.

سویل: خدایاااااااااااااااااااا شکرت مامانی خواست منم براش کمک کنمراضی

منم:خندونک

فعلا تا اینجا باشه.تا زود بیام عکسارو هم بذارم

 

پسندها (19)

نظرات (35)

نفس
17 اردیبهشت 93 20:49
متن ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﺨﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﺁﺭﺯﻭﺑﮑﻦ ! . . . . . . . . . . ﺍﻳﻦ ﭘﻲ ﺍﻡ ﺭﻭﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻔﺮﺱ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﺕ ﺩﺭﻋﺮﺽ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﻧﻔﺮﺳﺘﻲ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ... ﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺑﻔﺮﺱ ﺑﻌﺪﺍﺯ 28ﺩﻗﻴﻘﻪ ﮐﺴﻲ ﺑﻬت ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮐﻪ.............
نفس
17 اردیبهشت 93 20:50
سلام خانومی نیستی؟؟؟؟؟؟ خوبین؟؟؟؟/ راستی تولد دختر خاله ی گلم مبارک خانومی به منم سر بزن
❤مهسا مامان سایمان ❤
19 اردیبهشت 93 13:19
عزیزم دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه گلم با اجازه من لینگتون کردم
مامان آنيسا
19 اردیبهشت 93 22:56
ایشالاه که همیشه خوش باشین تولد آبجی جون هم مبارک باشه تو با اون وضعیتت چطور رانندگی میکنه دختر مراقب باش
منصوره
20 اردیبهشت 93 12:44
عزیزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
منصوره
20 اردیبهشت 93 12:44
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ما آپیم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤. __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
mamane aysel
20 اردیبهشت 93 15:12
عزیزم ایشالله خونتون مبارکتون باشه به سلامتی وشادی اونجا زندگی کنین خانمی وکنار هم شاد باشین
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 11:29
خونه جدید مباررررررررررررررررررررررررک به سلامتی انشالله دیگه راحت شدی تولد ابجی جونم مباررررررررررررررک سوسن جونم
الهام مامان سلنا
21 اردیبهشت 93 13:57
سلام خانومی تنشاالله همیشه سرتون به جشن و شادی مشغول باشه ای جونم لوبیا کوچولو هفته ی 21 مبارک
♥مرجان مامان آران و باران♥
22 اردیبهشت 93 1:11
سلام عزیزمممممممم الهی من فدات شم با این حرف خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتت چقدر ناز حرف میزنییی راستی عزیزم خداشاهده من تو فکرتمم خیلی شرمنده کتابم دست کسی بود تازه دستم اومد ببشید دیر شد عزیز دلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس مواظب خودت خیل باششش
❤sadaf❤
22 اردیبهشت 93 20:15
یاد حـــــــرفــــــهای قـــــــشنگت کـه تـــــو قلبــــــــــم لـونه میکـــــرد ،یـاد دلتنـگـــی چشمـــــات کــه منــــــو بـهونه میــــــکرد.میــــــــزنه آتیــــش به جــــونم آخ کجــــایی عـــــــــزیز مهــــــربونم....
مامان پرهام
24 اردیبهشت 93 8:59
خونه نومبارک. مراقب خودت باش چیز سنگینی برنداری
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 16:31
پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگهام ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمام روز پدر و ولادت حضرت علی مبارک
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 16:32
مامانی چرا نظراتو تایید نمیکنی ببینم نظر نوشتم یا نه؟ به هر حال تولد سوداجون مبارک دوست گلم همیشه به یادتونم و واسه سلامتی خودتو و نینیهات دعا میکنم
نفس
25 اردیبهشت 93 20:46
سلام دختر خاله جونم خونه مبارک... راستی خسته نباشین... لحظه های خوشی رو توی خونه نو همراه عشقت براتون آرزو دارم سلام برسون باااااااااااااااااااااای
مامان دینا
26 اردیبهشت 93 20:28
سلام خانومی وبلاگ جالبی داری دخترت خیلی شیرین زبونه ها چشم نخوره واسش اسفند دود کن خونه جدید مبارک باشه به ما هم سر بزن خیلی خوشحال میشم لینکم کنی
فاطمه مامان باران
27 اردیبهشت 93 11:51
سویل عزیز خونه جدید و تولد ابجی خیلی خیلی مبارک
❤sadaf❤
27 اردیبهشت 93 21:07
`باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه 、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽヽ、ヽ、ヽ、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ ヽ、ヽ``、ヽ、ヽ、ヽ.`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ ╱◥████◣ │田│▓ ∩ │◥███◣ ╱◥◣ ◥████◣田∩田│ │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥███◣ ││∩│ ▓ ║∩田│║▓田▓∩║ `、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、``、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه... خانه ام کو؟ خانه ات کو؟ آن دل دیوانه ات کو؟؟؟؟ روزهای کودکی کو؟ فصل خوب سادگی کو؟ یادت آید روز باران! گردش یک روز دیرین.. پس چه شد؟! دیگر کجا رفت؟! خاطرات خوب و شیرین دووستت دارم دوووستت دارم دووووستت دارم دوووووستت دارم دوووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم... دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دوووووستت دارم دووووستت دارم دوووستت دارم دووستت دارم دوستت دارم دووستت دارم دوستت دارم
ساحل آرامش
29 اردیبهشت 93 22:46
سلام دوستم این لوگوی وبلاگمه اگه میشه بزارینش تو قسمت تنظیمات تو جاوا اسکریپت هاتون ممنون میشم
❤sadaf❤
30 اردیبهشت 93 12:52
توی دنیا دوست های خوب محدودن ولی دوستایِ خوب ، دنیایِ نامحدودن
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
31 اردیبهشت 93 0:07
سلام سوسن جون خوبید عزیزم؟ ایشالا به سلامتی کارای خونه تون تموم بشه. نی نی جون در چه حاله؟سویل جونمو آماده کردید؟
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 16:01
سلامممممممممم..تولد مبار خانمی.....مواظب خودت باش عزیزم...خونه ی جدید مبار باشه ایشالا به خوبی و خوشی....ماشالا قر بون این دختر خوشکل بشم که انقد شیرین زبونه
مامان دنیز
8 خرداد 93 1:54
سلام دخمل خوشجل چقده شیرینی شما خالهمامانی اسپند یادت نره برا گلدون کوچولومون مامانی میای تبادل لینک؟
مامان دنیز
8 خرداد 93 2:44
دوشمت دالم خوشجلم
مامان ati
10 خرداد 93 22:53
تولد خواهرت مبارک مبارکه قبول شدی تو اموزش رانندگی اسم بچه رو چی میزاری سوسن جون؟ خواستی بگو راهنماییت کنم
مامان نگار
13 خرداد 93 10:18
مبارکه خانمی هم تولد هم خونه جدید
مامان دوقلوها الینا و ملینا
13 خرداد 93 10:51
سلام عزیزمتولدت مبارک سودا جونمم ایشالله 100 سال زنده باشی و تولدتو جشن بگیریمبارک باشه خونه ی جدیدتون سودا خانوم خوشگل با شما زندگی میکنه؟ سویل رو از طرف من 2 تا ماچ ابدار...
(مامان سویل)
پاسخ
سلام گلم سودا خواهرمه نه با ما زندگی نمیکنه.فقط بیشتر کنار هم هستیم
مامان ناهیدو علیسان
13 خرداد 93 21:19
سلام دخملتون خیلی خوشگلهخدا براتون حفظ کنه به ما هم سر بزنین علی سان رحیمی
ساحل آرامش
17 خرداد 93 11:14
به حضرت باران قسم ! اگر نیایی ترکت می کنم ! خودنویسم را زمین می گذارم و دیگر نازت را نمی کشم ...! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ آپم
مامان رها
18 خرداد 93 15:22
سودا جون تولدت مبارک مامانی سویل چه ناز گلی داری ماشالله خدابرات نگه داره ادم از دیدن عکساش سیر نمیشه خوشحال میشم به وب دخملی منم سربزنی و نظرتتو بگیhttp://panizz1392.blogfa.com/
مامان سویل و آراز
19 خرداد 93 13:25
سلام سوسن جون خوبی عزیزم نینیهات خوین؟ اگه بدونی چقدر دلم میخواد بدونم چند ماهت شد ؟ نمیای بنویسی که
رها
25 خرداد 93 19:49
فدات بشم من بلبل کوچولو حسابی دیگه خانم شده ها قربونش بشم من
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
31 خرداد 93 11:56
سلام خوبین ،وب قشنگی دارین ، من لینکتون کردم ،شما هم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین سویل جووون رو ببوسین
مامان الینا و نیلیا
2 تیر 93 19:35
سلام؛ دختر واقعا گلی داری خدا این کوچولو رو حفظ کنه همیشه سلامت باشید تولدت مبارک سودا جون
مامان عاطفه
2 تیر 93 22:47
سلام عزیزم فردا میایی دیگه؟ اگه اومدی یه پتو هم تو بیار چون با ماشین میای گفتم بیار منم زیلو و یه پتو میارم با چای و استکان ...فردا می بینمت