سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

ماه رمضون..........این داستان ادامه دارد...

1393/4/10 10:47
نویسنده : (مامان سویل)
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام.محبت

حال واحوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبین خوشین سلامتین؟زیبا

نماز روزه هاتون قبول دوست جونیاااااااااااااااااااااااااااااااا تو رو خدا مارو هم دعا کنینمتنظر

 جونم براتون بگه. ما دیروز که دوم ماه رمضون بود رفتیم خونه ی عزیز جون واسه افطاری.

تا رسیدیم شما بند و بساط خاله بازی دو پهن کردین و با ابجی و پریا و زهرا شروع به خاله باز ی کردین ما هم با عزیز یه سری به بازار زدیم و برگشتیم شما همچنان مشغول بودین.

واما سفره ی افطار عزیز جون :دهنتون اب نیافته که روزه هاتون باطل میشه حییییف که دوربین نبرده بودم. عزیزجون سنگ تموم گذاشته بود .بله جای همه خالی بود . سویل نمیدونست چی بخوره و از همه چی خورد و من مونده بودم مریض نشهخطا

قبل رفتن به خونه ی عزیز رفتیم دکتر ماهانه ی من. که دکترم یه سونو نوشت که قراره 5شنبه بریمچشمک

فعلا بای تا بیام بقیه رو بگم

سلام نی نی های گلم و دوستای مهربونم.

بله رفتیم سونو و گل پسرمونم خدارو شکر حالش خوبه. وزنش1.400هستش امیدوارم کم نباشه. البته تو هفته29.

سویل جونم که خالش خیلی خوبه ماشالله. عاشق کمک کردن به مامانی. وعزیز تو کارهای خونه. فدات بشه مامانی جیگرررررررررررررررررم

عاشق خاله بازی و بازی با کارت های ماشین پسرونه ی بن تن.

عاشق حموم رفتن و اب تنی

عاشق کارتون های باربی و باب اسفنجی و سیندرلا و..............

عاشق خرید عین خودم.میگه یا واسه من خرید کنین یا واسه داداشی.

منم که

الان که حرف از داداشی میشه و نی نی جدید . اصلا واکنشی نداره و خیلی هم دوسش داره .نمیدونم چرا همه فک میکنن بچه ی بزرگتر حسود میشه نمیدونمممممممم.غمگین

ایشالله که من اینجور چیزا رو نمیبینم..چشمک

چهارشنبه وپنجشنبه این هفته عزیز جون اینا اومدن خونمون12تیر.

فردای انروز م ما رفتیم خونشون که دیروز بود خیلی بهت خوش میگذره تو خونه ی عزیز و فقط با سودا و زهرا و پریا بازی میکنین.   

چهار شنبه که عزیز اینا خونمون بودن. بعد افطار رفتیم پارک امیر کبیر. بابایی داشت ماشینو پارک میکرد که یکدفعه سعیده جونو دیدم و خوشحال شدم و سویل و انیساو سودا هم حسابی تو پارک بازی کردن.

ویه عکس داغ .

بازم میام

 

 

نظرات (26)

مریم(مامان کیان)
10 تیر 93 12:45
ا چرا اون بالا نوشتین نخود فرنگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه هنوز اسم نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(مامان سویل)
پاسخ
داره ولی قطعی نیست عزیزم
مامان آیسو وآیسا
10 تیر 93 14:50
وای چقدر دلمون براتون تنگ شده بود بلاخره اومدین بوس برا سویل جوووونی ونی نی توراههی منتظر عکسهایم افطاری هم نوش جونتون
(مامان سویل)
پاسخ
ما هم همینطور عزیزم. ما هم ایسو وایسا جان رو
❤sadaf❤
10 تیر 93 16:30
سلام دوست خوبم... تولد ابجی جوونمه بااحترام شمارو هم دعوت میکنم... خوشحال میشم بیای و تبریک بگی...ممنون
(مامان سویل)
پاسخ
مبارکه اومدمممممممممممممممممممممم
مامان علی(نازی)
10 تیر 93 17:28
سلام عزیزم نماز و روزتون قبول
(مامان سویل)
پاسخ
التماس دعا داریم.عزیزم مال شما هم قبول
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
11 تیر 93 10:33
سلام ،حال و احوالتون چطوره ،منتظریم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم.بووووووووووووس واسه نی نی هات
مامان امنه
11 تیر 93 23:27
خوشحال میشم سر بزنین
(مامان سویل)
پاسخ
حتما امنه خانوم
مامان ناهید و علی سان
13 تیر 93 16:21
سلام خانمی واقعا سویل جون خوشگلن اگه اشتباه نکنم کوچولوتون شولوغن خدا حفطش کنه نماز و روزهاتونم قبول حق
(مامان سویل)
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه خانوم. فک کنم طاعات شما هم قبول
مامان ناهید
13 تیر 93 16:30
ما اد کردیم شما هم ادمون کنین
(مامان سویل)
پاسخ
به روی چشم ناهید جون
حمیده
16 تیر 93 23:46
سلام مامان سویل جون خوبی عزیزم؟ معنی سویل چیه؟ من اسم دختر بعدیمو بذارم سویل
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم. معنی اسم سویل: لایق پرستش هستش. به ترکی هم دوست داشتنی هستش.خانومیبرا دخترا
مامان الهام
21 تیر 93 1:59
سلام خانومی انشاالله کوچولو هم به سلامتی به دنیا بیاد سویل جونم رو ببوس
(مامان سویل)
پاسخ
ایشالله عزیزم.ممنونم شما هم کوچولو رو
مریم(مامان کیان)
21 تیر 93 12:29
وای قربونت بشم سویل جونم مثل عروسک میمونی
(مامان سویل)
پاسخ
اختیار داری خاله جونبرا کیان جون
مامان دینا
21 تیر 93 14:11
نماز روزه هاتون قبول باشه
(مامان سویل)
پاسخ
قبول حق باشه گلم
مامان نصفه
22 تیر 93 15:50
سلام گلم به به چه خوشگلی عروسک خدا دخترتون و داداشیشو حفظ کنه زود به دنیا بیاد دوس دارم ببینم چطوریه!! انشالله هر2 سلامت باشن
(مامان سویل)
پاسخ
علیک سلام .ایشالله گلم.اختیار دارین
مامان امیرصدرا
22 تیر 93 16:10
سلام دوست خوبم خدا حفظش کند بارداری هم مبارک ایشالله به سلامتی زایمان کنی خوشحال میشم به من هم سربزنید
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
23 تیر 93 3:21
سلام عزیزم.خوبید؟سویل جون و نی نی خوبن؟ دلم براتون تنگ شده بود با این روزه و گرما دیگه توانی واسم نمیمونه بیام نت. ایشالا ایام به کامتون باشه. راستی رمز جدید رو خصوصی براتون گذاشتم.
(مامان سویل)
پاسخ
سلام گلم . اوه گرما رو نگو که منو داره کلافم میکنه همچنین گلم
مـ ــریـــ ـــــم
23 تیر 93 9:48
ای جاااااااااان . شما چقدر ناز و شیرینی خانوم کوچولوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ماشالا آخ یادم رفت ... سلام . وبلاگتون خیلی خوبه . خوشحالم ک باهاتون آشنا شدم . خصوصی هم دارید عزیزم
(مامان سویل)
پاسخ
مممنونم که بهمون سر زدین خانومی لینکتون کردم
مـ ــریـــ ـــــم
23 تیر 93 9:50
بله و من طبق معمول یادم رفت خصوصیش کنم
(مامان سویل)
پاسخ
باشه خودم خصوصیش میکنم خانومی
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 93 12:04
من که عاشق این عکس ویلی شدم ..راستی جواب سوالمو هم گرفتم تازه میخواستم بپرسم سویل یعنی چی؟
(مامان سویل)
پاسخ
نوش جونتون.
مامان امیر
23 تیر 93 14:07
دخترتون ناز به ما هم سر بزنید
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم چشاتون ناز میبینه
مامان سویل و آراز
23 تیر 93 18:45
سلام سوسن جون خوبی خدا رو شکر بیشتره راه رفتی ایشالا باقیمانده هم به سلامتی تموم میشه و گل پسری میاد بغل مامان و باباش عکس کمداتون کی میذارین؟ ببینیم چی انتخاب کردی سویل جونو ببوس عکس درباره وبلاگشو خیلی دوست دارم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم. درسته گلم ولی دیگه صبرم داره تموم میشه سعی میکنم بزارمشون اخه یکم بی حالم و.....
نفس
25 تیر 93 20:17
سلام دخترخاله خوبیین سویل جون خوبه سلام برسون
(مامان سویل)
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم ممنونم شما هم همینطور
مامان ادریانا و ادرینا
25 تیر 93 20:25
سلام مامان گل❤مبارک باشه نخود فرنگی تون ❤معلومه سویل جون خواهر خوبی برا داداشی میشه❤همیشه سلامت باشین [ادرینا اسم دختره اخه بعضی ها که اسمشو میشنون فک میکنن پسره وقتی میبینن می فهمن دختر] قربون شما و دخترتون و ...
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم که اومدین خدا نی نی هاتو برات نگه داره.
مامان ارشان
26 تیر 93 17:53
سلام دوست خوبم سویل جون مثل همیشه ناز و تو دل برو افتاده. انشاءالله خدا سالم و صالحی بهتون عطا کنه و مثل آبجیش نمکی باشه. به امید خدا کی نی نی تون دنیا میاد؟
(مامان سویل)
پاسخ
اختیار داری عزیزمممممممبرا ارشان گلم. اوایل شهریور ماه عزیزم
هنرمند
27 تیر 93 11:04
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مامان الهام
6 مرداد 93 14:34
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
حمید جونت
12 بهمن 94 10:29
دوست دارم عمرم .خیلی خوشگل شده
(مامان سویل)
پاسخ
چشمات خو شگل میبینه خوشجلم