سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

علیسان کوچولو تولدت مبارک

1393/6/26 17:06
نویسنده : (مامان سویل)
7,971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم اینم عکس خدمت شما واینکه از دوستای گلم خواهشمندم که اسم وبلاگ سویل روبه(سویل و داداش علیسان)تغییر بدین  .                                                                                                                    

این نی نی با علیسان تو یه روز به دنیا اومده بود اسمشم هانیا بود سمت چپ علیسان سمت راست هانیا

 

نیم ساعت بعد رسیدن از بیمارستان. علیسان بعد ابتنی

 

 

 

علیسان تو مهمونی خونه خاله مامان

دوستای گلم از اینکه کامنتهاتونو بی جواب تایید کردم شرمندتونم اخه اصلا فرصت نکردم . خجالتخجالتدوستتتون دارمممممممممممم.فعلا خدا نگهدارمحبتمحبتمحبت

پسندها (11)

نظرات (17)

مامان دینا
9 مهر 93 19:56
قدم نو رسیده مبارک خانومی ایشالله قدمش پر خیر برکت باشه
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم دینا جونمو ببوس
مریم(مامان کیان)
10 مهر 93 13:32
سلام چه پسر نازی قدمش خیر باشه براتون
(مامان سویل)
پاسخ
ایشالله .چشات ناز میبینه گلم
مامان پینار
10 مهر 93 18:30
واااااااااااااااای عزیزم ماشالله خدا براتون حفظش کنه . همیشه زیر سایه پدر و مادر و سلامت و خوشحال باشی عزیزم.
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم پینار جونمو ببوس
آیسلین مامان باباسی
15 مهر 93 1:58
وای نی نی به دنیا اومد،چه قدر هم شبیه سویل هست،خدا هر دوتاشون رو حفظ کنه.بوس بوس
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم دوست گلم
مریم مامان دونه برفی
17 مهر 93 11:42
ملوسک من چه نازه مامانی شبیه سویله انگار... خدا نگهدارشون باشه.
(مامان سویل)
پاسخ
نمیدونم والا
مامان صدرا
18 مهر 93 12:43
قدم نو رسیده مبارک چه اسم قشنگی
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم
مامان ارشان
19 مهر 93 1:13
سلام دوست جون. قدم نورسیده مبارک باشه. انشاءالله که علیسان و سویل جون همیشه سلامت باشند و زیر سایه پدر و مادر گلشون بزرگ و شکوفا شن. علیسان که به نظرم شبیه خواهرش نیست احتمالا شبیه باباییشه چون قیافه اش خیلی خیلی مردونه است. خدا حفظشون کنه.
(مامان سویل)
پاسخ
سلااام عزیزم خیلی ممنونم. نمیدونم والا هر کی میگه شبیه یکیه منم منتظرم یکم بزرگ بشه بعدا تشخیص بدمارشان گلمو ببوس
علی سان و ناهید
19 مهر 93 19:16
مبارکه مامانی انشااله همیشه به خوشی و شادی.....روی علی سان کوچولو رو ببوسخاله اسم منو گزاشتی
(مامان سویل)
پاسخ
سلام ناهید جان خیلی ممنونم عزیزماره خاله اسمت خیلی قشنگه
غزاله
19 مهر 93 21:11
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان زینب
20 مهر 93 2:07
سلام عزيزم،خوبي،بالاخره دومي هم اومد؟قدمش مبارک خانومي،خيلي خوشحال شدم،چقدرم شبيه سويل خانمه،زنده باشه،خدا حفظشون کنه براتون
(مامان سویل)
پاسخ
سلام.ممنونم عزیزم
منصوره
23 مهر 93 12:19
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک جوووونم سویل جان مواظب داداشی باش میبوسمش تولد گلساست منتظرتونیم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم تولدت مبارک گلسا جونمباشه خاله حتما
رها
27 مهر 93 15:22
مبارک باشه عزیزم ایشا... که هر دوشون زیر سایه اتون شاد و سلامت بزرگ شن ماشا............... جون دلم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم رها جان ایشالله خدا بهت دوقلو بده یکی پسر و یکی دختر تا کیفشو ببری
شهره
29 مهر 93 23:07
دوست گلم سلام چند وقتیه منتظرم نظراتتو تایید کنی ببینم نظر نوشتم یا نه چون واقعا فراموشی گرفتم دوباره مینویسم چشمتون روشن دوست عزیزم قدم اقا پسری مبارک ایشالا 120 سال پیش شما و ابجی خوشگلش که من دوسش دارم سلامت و شاد زندگی کنه ماشالله هزار ماشالله خیلی ناز و خوشگله شبیه مامان و ابجیشه ایشالا که حال خودت هم خوبه مواظب نین نی هات باش کاشکه میتونستیم بازم قرار بذاریم علیسان جونو هم ببینیم
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم من بابت همه چی ازتون متشکرم. منم دوست دارم ببینمتون اگه دوست داشتین میتونم دعوتتون کنم خونمون چون الان بیرون نمیتونیم قرار بذاریم اتفاقا منم دوست دارم ببینمتون
سعیده مامان آنیسا
3 آبان 93 19:10
وای چه خوشگله کوچولو خدا نگهش داره من فک میکردم هنوز آپ نکردی شرمنده دیر اومدم ببوس خوشگل هارو
(مامان سویل)
پاسخ
فداتشم گلم.همچنین
مامانی حلما
8 آذر 93 12:23
قدم نورسیده مبارک خانم . انشااله دکتر شدنش رو به سلامتی جشن بگیری عزیزم
رها
8 بهمن 93 19:56
عزیزم وب قشنگی داری ممنون میشم به وبم سر بزنی
بابای نی نی کوچولوها
24 بهمن 94 11:19
سلام عشقم فدااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم .بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس