سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

سلام ما اومدیم

1392/3/28 11:14
نویسنده : (مامان سویل)
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی گل دخمل مامان سویل خانوم که این روزا هم خیلی خانومی شده قوربونش برم از الان داره به بچه های هم نوع خودش درس اخلاق میده و میگه ادم وقتی مهمون میره سلام میکنه. خووووب زهرا خووبقهقهه

میگه مامانی  من خییییلی دوست دارم خووووووووووووب.هورا

دوست دارم ملوسکککککککککککککککککم     

میگه مامانی اخه من خونهی خاله رفتنی چی بپوشماز خود راضیسوال ؟؟؟میگم عزیزم اون لباس صورتیه  میگه نه مامان اونو دیروز پوشیدم دیگه نمیشه نههههههتعجبتعجب

حالا من موندم بعد10سالنگراناسترستازه خانوم 3سالشهکلافه

 امروز اومدم تشکر کنم از دوستایی که برام اس ام اس داده بودن  تلگراف زده بودن وکامنت داده بودن که از حالمون جویا بش خیلی خیلی شرمندتون شدم تو رو خدا ببخشین نمیدونم چرا شرایط جور نمیشد بیام شایدم می خواستم یه حال هوایی تازه کنم .

دوستای گلم خیلی دوستتون دارم  همتون  ماهین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آیسلی
15 اردیبهشت 92 12:04
آخ خاله اون زبونتو بخوره قندعسلم خییییییییییییییییلی خوش اومدین عزیزان دلمون براتون تنگ شده بود


ممنونم عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شده بود مخصوصا واسه ایسلی
مامان عبدالرحمن واویس
17 اردیبهشت 92 11:43
سلام دوست خوبم ممنون که بهمون سرزدی
رمزوواستون گذاشتم خصوصی
من لینکتون میکنم شماهم دوست داشتین لینکمون کنیدتابیشتردوست شیم لینک شدیم خبرشم بهمون بدین


علیک سلام عزیز.
ممنونم. با افتخار لینک شدید. حتما
مامان آی سل
17 اردیبهشت 92 12:46
آفرین به دختر باهوش و با فهم ...ماشالله داره بزرگ میشه،خدا حفظش کنه.شیطون بلا


ممنونم خاله جون بووووووووووووووس واسه ایسلی
مامان پینار
17 اردیبهشت 92 16:16
به به اومدین بالاخره. بابا کجا بودین . دلمون تنگید.




اره گلم اومدیم
ماهم دلمون براتون تنگ شده بود خانومی
مامان سويل و اراز
21 اردیبهشت 92 20:14
سلام مامان سويل چند بار اومدم نبودين بعدشم سويل من ادرس وبتونو اشتباهي پاك كرده بود نميتونسم پيداتون كنم اخه دو بار ماماناي ني ني وبلاگي با هم قرار ملاقات گذاشتند خواستم بهتون خبر بدم دسترسي نداشتم اتفاقا دومي هم منظريه بود


سلام عزیزم انشااله دفعه ی بعد با هم قرار میذاریم
واقعا منظریه بود؟؟چه خوبببببببببببب
اراز جون و سویل جونو ببوس
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
22 اردیبهشت 92 15:53





























































قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما
طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا
با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر
طراحان
از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد
با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد

http://gogoli-temp.blogfa.com

براي ديدن نمونه کار بيشتر به وبلاگ هاي زير که قالبشان توسط ما طراحي شده سري بزنيد
parsajooon.niniweblog.com/

sarajonam.niniweblog.com/


مامان آراد(خاطره)
22 اردیبهشت 92 20:10
سلام عزیزم...خیلی خوش اومدین...دلمون براتون تنگ شده بود....
هزار ماشالا چه شیرین زبون شده سویل جون...


علیک سلام خانوم.ممنونم ما هم همینطور.
بوووووووووس واسه مامانی و پسر گلم
رستمی
23 اردیبهشت 92 8:47
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مرجان مامان آران
24 اردیبهشت 92 22:55
به به خوش اومدين دلمون تنگ شده بوددددددددد


سلام گلم ما هم دلمون براتون تنگ شده بود اران جونمو ببوس][
مامانی طهورا
25 اردیبهشت 92 10:26
به به سویل خانم

حال؟احوال؟




سلام عزیزم خوبیم ممنون شما چطورین؟؟؟
الناز مامان بنیا
26 اردیبهشت 92 9:23
خیلی ختر ت نازتتتت قربونش برم من عاشقتم


ممنونم خاله جون بنیا هم خیلی نازه.ما هم عاشقتونیم خیییییلیییییییییییییییی
مامان ملینا
28 اردیبهشت 92 18:32
سلام سویل آفرین که به همه بچه ها درس اخلاق می دی می بوسمت
به ما هم سر بزنید


میسی خاله جونم بله ما اینیم دیگههههههه
حتما اومدیم
سجاد
14 خرداد 92 12:44
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30