سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

سویل و داداش علیسان

دو نیمه ی قلبم دوستتون دارم

1393/7/30 12:50
نویسنده : (مامان سویل)
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم از همتون ممنونم بابت کامنتهای تبریکتون.

دیگه نمیتونم زود زود بیام اینجا فک کنم از این به بعد ماهی یه بار بیام و عکساتونو بذارم خوشگلای من. سویل جونم که دیگه ماشالله خودش بزرگ شده و بیشتر کارهاشو خودش انجام میده. علیسان هم که 9روز بعد 2ماهشو تموم میکنه.روزها مون تن تن میان و میرن وسویل همچنان با نقاشی و رقص ومدل مو و لاک ناخن وقتش و میگذرونه دخمل قرطیه من. علیسان هم کم کم داره میخنده و...

بریم سراغ عکسها ی جدید و جاموندهچشمک

     قربون اون چشات بشم من عروسک

                                         عاشقتونم

     

دختر من عاشقه اب و استخر و ابتنیه

سویل داداششو خوابونده منم یواشکی از این صحنه عکس انداختم

     

               واما گیفت های تولد علیسان

نمیدونم چرا بیشتر عکسا اپلود نمیشه انگاری فرمتشو نمیتونه بخونهغمگین

ولش کنچشمک

بفرمایید دهنتونو شیرین کنین

پسندها (12)

نظرات (17)

قالب های کودکانه
30 مهر 93 13:54
مامان ها خبر خبر جدید ترین و زیباترین قالب های وبلاگ اختصاصی برای نی نی های ناز شما طراحی انواع عکس، قالب وبلاگ، بالابر اختصاصی و صفحه ی ورودی برای نی نی های نازنازی کاملا تضمینی برای دیدن نمونه کارها به وب گوگولی تمپ مراجعه کنید. gogoli-temp.blogfa.com calendar.taghvim@gmail.com
مریم(مامان کیان)
30 مهر 93 16:22
عزیزم خوشحالم که حالتون خوبه و سویل خوشگلم با داداشش خوش میگذرونه
مامان عاطی
1 آبان 93 16:11
خدا هر دو رو حفظ کنه گیفتاشم قشنگ بود
(مامان سویل)
پاسخ
[پک]
الــنـــازجوون
5 آبان 93 15:22
سلام خانمی..خوب هستین؟به به مبارکه قدم نو رسیده مبارک ایشالا زیر سایه ی پدر مادر باشن این دو خوشکل شما...خیلی وقته سرنزده بودم به صفحتون من عاشق سویلم نمیدونید چقدقیافشو دوس دارم براهمین هروقت بیام که جدیدا خیلی دیر به دیر میام....به صفحتون سرمیزنم..ایشالا کلی خوشبختی رو تجربه کنید بیش از اینی که تجربه کردید شادباشید
مامان ناهید
14 آبان 93 12:30
خدا هر دوشونو حفظ کنه
مامان آیسو وآیسا
24 آبان 93 18:19
قدم گلپسری مباررررررک ''''خدا برات حفظشون هردوتا فرشته هاتو از طرف ما هزار تا بوس برا سویل جون وعلیسان کوچولو
(مامان سویل)
پاسخ
قوربونت برم عزیزمممممممممممممم ممنونبرا ایسا و ایسو
مامان نگار
6 آذر 93 8:56
اولا تولد عليسان عزيز رو تبريك ميگم و بعد روي ماه سويل رو مي بوسم .خيلي ماهي خانم گل
مامان جانان و اوا
18 آذر 93 20:33
سلام عزیزم چطورین حالتون خوبه؟!؟!؟علیسان جونم با اون صورت ماهش چه نازه قربون فکرهای سویلم بشم من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخه اسم خودمم سویله!!منتظر عکسا هستیم سوسن جونممممم
مامان الهام
27 آذر 93 15:31
خدا این فرشته های کوچولو رو حفظ کنه عزیزم از دور دست های کوچولوتو میبوسم
♥مرجان مامان آران و باران♥
18 دی 93 0:14
سلام عزیزم وای خیلییی خوشحالل شدمممم واقعا ببخشید دیر سر زدم دوستمممم ایشالا خدا جفتشونو حفظ کنه دوستمممم
(مامان سویل)
پاسخ
سلام دوست عزیز خدا اران و باران و حفظ کنه ممنون که سر زدین
مامان ملینا
27 دی 93 12:36
سلام سویل خانم با کلی کلی تاخیر تولد داداشی رو بهت تبریک می گم عزیزم.مامان سویل قدم نو رسیه مبارک باشه عزیزم.در کنار هم خوش و خرم باشید.
(مامان سویل)
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم .ملینا جونو ببوس
منصوره
7 بهمن 93 9:38
ای جووووووونم قوربونشون برم ماهن مااشالله.
(مامان سویل)
پاسخ
قربونت دخملی رو ببوس عوض من
سایت تفریحی مگ پا
20 اسفند 93 15:43
بسیار عالی اگه ممکنه منو لینک کن. ممنونت میشم عنوان: سایت تفریحی مگ پا ادرس: http://magpa.ir بازم لطف میکنی اگه منو بلینکی. اگه لینکیدی خبرم کن مطمئن شم. فدات
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
25 اسفند 93 2:08
عزیز دلمممممم مبارکه ایشالاااا خدا حفظش کنهههههه
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلمقربون اران وباران برم‌من جیگررررررررررا
مامان الهام
25 اسفند 93 15:39
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
منصوره
10 فروردین 94 14:16
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
(مامان سویل)
پاسخ
فدات بشم عزیزم.سال خوبی داشته باشین
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
28 دی 94 20:05
وایییییییییی چه نینیه نازی ادم دلش میخاد بوسش کنه و گازش بگیره سلام مامانه نینی ناز.منم خاله نینی فوگولی هستم. یه وبلاگ واسه نینیمون درست کردم تا خاطراتشو تا زمن زمینی شدنش بنویسم. خوش حال میشم نینی شما هم به جمع دوستای پسملمون اضافه بشه. منه پسملی منتظرت حضورتون هسیم خاله. اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید. ــــــــــــدلارامـــــــــــ