سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

نظر سنجی دعوت شدم از طرف مامان سویل واراز

1392/4/8 11:35
نویسنده : (مامان سویل)
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل گلابم .قلب

خیلی ممنونم که سراغمونو میگیرینو حالی ازمون میپرسین.خجالت

این حال واحوال پرسیدنا خودش یه دلگرمیه خاصی به ادم میده که وقتی یه جای دیگه هم هستی دلت همیشه اینجا وبا دوستان هستش .هیپنوتیزمبغل

خلاصه همهتونو دوسسسسسسسسسسسسسسسسس دارم امیدوارم بعد اینم همدیگه رو از یاد نبریم.مژهمژه

واما خیلی ممنونم از مامان سویل و اراز که منو به این بازی دعوت کرده منم با کمال افتخار دوست دارم شرکت کنمچشمک

اگر ماهی از سال بودم...........

بهمن بودمقلب

اگر روزی از هفته بودم.............

چهار شنبه بودممژه

اگر عدد بودم...........

20بودم از بچگی خیلی به این عدد علاقه دارمبغل

اگر نوشیدنی بودم............

اب زرشک بودم چون خیلیییییییی مزه ترشی دوست دارمخوشمزه

اگر ثواب بودم...........

...................خنثی

اگر درخت بودم................

درخت گلابی بودم

اگر میوه بودم.............

هندوانه بودم خوشمزه

اگر گل بودم............

ارکیده بودم

اگر اب و هوا بودم............

اب و هوای شمال بودم وایییییییییییییییییییییییییییییییی که عاشقشمبغل

اگر رنگ بودم............

صورتی بودم اخه این رنگ همیشه بهم یه انرزی خاص میدهزبان

اگر پرنده بودم...........

طوطی بودم اخه خیلی خوش رنگهمژه

اگر صدا بودم...........

صدای رودخانه ای بودم که از وسط جنگل رد میشدبغل

اگر فعل بودم............

خواهم رفت بودم.  ولی هرگز نمیرفتمنیشخند

اگر ساز بودم...........

گیتار بودم. تا کسی قهر میکرد منم با خودش میبردنیشخندقهقهه

اگر عضوی از بدن  بودم.........

دهان بودم. که همیشه............خندهقهقهه

اگر بخشی از طبیعت بودم.......

سر سبزترین قسمت شمال بودمبغل

اگر یه حس بودم.....

فقط حس پدرم بود چون خیلی دوست دارم بدونم که.............؟؟؟؟؟؟؟؟خجالتنیشخندقهقهه

منم به این مسابقه دعوت میکنم از...

مامان طهورا.

مامان پینار

مامان ایسل قیزیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پینار
8 تیر 92 17:37
سلام دوستم مرسی از دعوتت حتما شرکت میکنم ولی خیلی سخته سوالا




علیک سلام عزیزم .منم والا به سختی........

مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 15:30
عالی بود عزیزم
ارلا
9 تیر 92 19:45
سلام
وب خوبی داری
خوشحال میشم به ماهم سر بزنی
ونظر خوبتونو درباره ی وبلاگم بدید خوشحال میشم
.....دوستی مثل شما داشته باشم.......



حتما
عمه حدیث خوشگله
9 تیر 92 20:18
سلام
حدیث جونی تو جشنواره نی نی وبلاگ با عنوان نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره، لطفا کد206 رو به شماره پیامکی زیر ارسال کنید:
20008080200
یک دنیا تشکر


علیک سلام عزیزم حتما با خط دیگه براش میفرستم عزیزم
مامان محمدرضا
9 تیر 92 20:41
سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
پیشاپیش ممنونمممممممم


علیک سلام باشه دوستم اومدم
سارا مامانی شیدا
11 تیر 92 11:17

دوستم منم به سویل جونم رای دادم وای که چه عکس بامزه ای گذاشتی کلی خندیدم


خیلی ممنونم عزیزم
مامان ملینا
11 تیر 92 19:35
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
منیر
11 تیر 92 19:38
دخترتون خیلی نازه هزار ماشاءا...
من بهتون رای دادم


خییییییییلیییییییییییییی ممنونم منیر جون
قطره
12 تیر 92 9:07
سلام سلام من اومدم سلام کردن رو بلدم






امروز سلام می گویم فردا کتاب می خونممنم بلدماااااا
قطره
12 تیر 92 9:09
واسه پست بعدیت هم اصلن درخواست رمز نکردم فقط کنجکاویدم رمزش چنده


کاشکی فقط در خواست می کردی
قطره
12 تیر 92 9:09
میگم منظورت از اینکه حس بابات بودی.. بعدش یه عالمه علامت سوال چی بود؟؟
شفاف سازی کن لطفن


بو خودا نمیشه شفاف سازی کرد بعدش هم معلومه دیگه...
قطره
12 تیر 92 9:12
واسه مسابقه من قبلن دو بار پیامک ارسال کردم....
هر بار یک کد متفاوت...
کد سویل رو هم میفرستم بلکه گرفت...
ببینم دیر نمیشه تا هفته ی بعد.... اونوقت با چند موبایل دیگه هم کد رو ارسال میکنم./.؟
مهلتش تا کیه؟


خیلی لطف کردین و میکنین شما......
افرین به این ذهن
اره دیگه بلکه گرفت حالا شما مشغول باش
نه عزیزم دیر نمیشه تا عید فطر وقت داریم.نگفتم مشغول باش ببینم چندتا اس برام جور میکنی؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
12 تیر 92 12:27

سلام .من دونه برفی هستم .مامانم به کمکتون احتیاج داره .میشه بیاین و کمکش کنین ؟.ممنون میشم
توروخدا عجله کنین .دیرمیشه ها؟


اووووووووووووووووووووووووومدم
قطره
20 تیر 92 0:21
میشه لطف بنمایید یا ی پست جدید بزارید یا اون پست رمز دار رو بردارید


آخه غرورم جریحه دار میشه هی میام پشت در میمونم



عزیزم اجازه بده به هیئت بگم ببینم چه تصمیمی براش میگیرن


قوربانه اون دل جریحه دارت بشم من قطره جاااااااااااااان