سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

دلبر مامانی

1392/4/20 12:17
نویسنده : (مامان سویل)
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر مامان. عشق مامان .نفسمممممممممممممممممممم

سویل جونم این روزا بازم به شیطونیات و دلبریات اضافه شده .خیییییلیییییییی بلا شدی. هر لحضه که نیگات میکنم دلم یه جوری میشه دلم می خواد بچلونمت و گازت بگیرم ولی.دلم نمیاد بوست میکنمو بعد دست خودمو گاز میگیرمخندهخنده

وقتی چند دقیقه با بابایی بیرونی دلم برات یه ذره میشه . وقتی خونه ای همش دوس داری بهم کمک کنی هی میای مامان چیکار کنم.کمکت کنم؟مژهمنم که دلم میره واسه این حرفاتبغل

ما امسال به پیشواز ماه رمضون رفته بودیم منو بابایی روزه گرفته بودیم که شب بعد افطار زدیم بیرون تا چایی رو تو پارک نوش جان کنیم . تو هم که کیف میکنی وقتی ما حاضر میشیم واسه بیرون رفتن.

تو پارک بازی کردیو اخرش تا برگشتیم دیدیم داری میری به طرف غرفه.

بابایی: سویل کجا؟

سویل : بیایین یه بستنی بخوریم بعد, خسته شدممژه

من:وااااااتعجب

بابایی:سوسن بیا بریمقهقههخنده

ولی دیروز که چهارشنبه بود.بعد افطار اصلا حال بیرون رفتنو نداشتم. بابایی گفت پاشین بریم ولی اصلا حسش نبود تصمیم گرفتیم تو بالکن خونمون پتو بندازیم و بشینیم.

اولش بابایی گفت بالش بذاریمو یه خوابی بزنیم. سویل استقبال کرد شدیداااااااااااااا

حالا چند لحضه بود که خوابیده بودیم.

سویل : مامانی قوربونت برم یه کم میری اونورتر(مامان باشوبا دولانیم بیر زره گدسن اوطرفه)

من: خودمو زدم به خواب

سویل: مامان قوربونت برم نمیشنوی یه ذره برو اونطرف واسه من جا نمیشه(مامان باشوبا دولانیم اشید میسن بیر زره گت اوطرفه منه یر یوخدی اخه)

من : همچنان خوابم

سویل: مامان اگه بری اونور برات جایزه میدما(مامان اگر گدسن اوطرفه بلوه جایزه ورجاغام )

من:...........

سویل: یه جای کمدم قایمش کردم فقط به سوسن جونم میدم(کمدم دا  گیزلت میشم فقط سوسن بالاما ورجاغام)

من:...........

سویل: ابولفضل به تو نمیدما  نه   نه نمیدم(ابولفضل پسر همسایه طبقه اوله)(ابولفضل سنه ورمرماااا یوخ یوخ ورمرم)

من:خندهدیگه نتونستم بخوابم زودقهقههخندهقهقههخندهقهقهه

سویل: ای شولوغ مامانمژه

منم:نیشخند

موقعی هم که گفتیم بیایین بریم بخوابیم: سویل داشت جیغ میکشد اخه من با کی بازی کنم نه ابجی دارم نه داداش  داشت گریه میکرد می گفت مگه نگفته بودین برات ابجی می خریم پس کو؟؟؟؟؟؟منو حمید همتعجبتعجبسوال

وقتی نیگاه به صورتش کردم دیدم بلاچه گریه نمیکنه فقط ادا درمیاره تعجبتعجب وقتی متوجه شد فهمیدم زود خندش گرفت قهقههواایییییییییییییییییییی چه بچه ای داریم ما ای خدا می خواد سرمارو شیره میماله به خیال خودشآخآخ

شب موقع خواب میگم سویل عزیزم تو واسه چی ابجی م یخوای میگه: اخه اگه داداش باشه موقع جیغ زدن نمیتونم ارو مش کنم ولی اگه ابجی باشه جیغ نمیزنه فقط گریه میکنه اونم میتونم ارومش کنم ولی داداش نهههههخندهخنده

بعد میگه نیگاه کن یه همسایمون همشون تو خونه 2تا بچه هستنو باهم بازی میکنن پس من باکی بازی کنممژهمنم عصبانیای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خودت به دادم برسکلافهکلافه

راستی امروز که 5شنبه هست افطاری میریم خونه ی عزیز.چشمک

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فردا هم که باید تااذان ظهر بیاییم. که روزمون باطل نشه.ابرو

احتمالا جمعه هم بریم خونه ی مامان جون واسه افطاری.از خود راضی

بریم ادامه مطلب  چندتا عکس از عید و13بدر مونده که تقدیمتون میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مرجان مامان اران
20 تیر 92 11:39
اخی عزیز دلم با این زبونتتتتتتتتتتتتتتتتت
چه عکسای خوشگلیییییییییی
نماز و روزتون قبولل


سلام مرجان جون نماز روزه شما هم قبول. قابل شمارو نداره عزیزم اران جونمو ببوی
قطره
20 تیر 92 18:44
ای من ب قربان این دختر شیرین زبون


خدا نکنه قطره جان
قطره
20 تیر 92 18:45
خوب راس میگه بچه...
بیار ی خواهر واسش دیگه


حتماااااااااااااااااااااا
قطره
20 تیر 92 19:03
میگم ی زمانی اینجا ی پست رمز دار نبود


نهههههههههههههههههههههههههه کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سويل و اراز
21 تیر 92 10:42
سلام عزيزم نماز روزه هاتون قبول

چه دختر بلبل زبوني چه خوب بلده زبون بريزه مامانشو راضي كنه سويل جون شبيه شماست يا باباش؟ خيلي با مزه ست ماشالله

راستي ماماني من به چند تا از دوستاي تبريزي گفتم استقبال كردند از قرار ني ني وبلاگي




علیک سلام خانومی نماز روزه شما هم قبول.

اره عزیزم کلا سویل زبونش خیلی چرب وچیلس نمیدونم به کی رفته والا.

منم دوست دارم بیام عزیزم
نمیدونم شبیه کدوممونه براتون عکس میذارم نیگاه کنید نظر بدین

مامان پینار
21 تیر 92 15:45
چه دخملی. چه حرفهایی من بودم قورتش داده بودم. ماشالله




منکه دارم

حباب
21 تیر 92 16:36
سلام عزیزم...از توی وب بچه ها باهات اشا شدم...خیلی دخمل نازی داری ها...ماشالا....خوشحال میشم به منم سر بزنی مامان مهربون....راستی تو این شبای عزیز التماس دعا


علیک سلام.خوشبختم عزیزم.چشاتون ناز میبینه.
حتما .
اخه ادرس نذاشتین
حباب
21 تیر 92 16:37
به به ....چه دخملی قند عسلی
خاله جونی
21 تیر 92 17:22
سلام گل دختری ما هم در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین کد 600 را به شماره20008080200 ارسال کنید و رای بدین ممنون میشم


خاله جون اینبار کنار کد سویل حتما کد شما رو هم میذارم
مامان هدیه
21 تیر 92 19:30
وای وای شما چه بلایی سویل خوشگله
خب مامانی دخملمون اینقدر نی نی دوست داره براش نی نی بیارین دیگه


بله خاله جون میبینی تو رو خدا
حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فرشته مامان نیایاش
22 تیر 92 15:16
سلام عزیزم خوبید؟؟؟

اول اینکه به سویل جون رای دادم و دوم اینکه به مسابقه دعوتتون کردم. و سوم اینکه ای جان از شیرین زبونی های این دختر با مزه. حسابی خندیدم. بوس برای سویل جون.




علیک سلام گلم. خیلییییییییییییییییییی ممنونمبابت رای. ایشالله جبران میکنمممنونم که مارو قابل دونستی و دعوتمون کردی گلم ولی من یه بار شرکت کردم عزیزم .

نوش جونتون بازم براتون مینویسمنیایش جونمو ببوس

مامان سويل و اراز
23 تیر 92 11:30
سلام عزيزم بفرما خصوصي


ای به چشم
فرشته مامان نیایش
23 تیر 92 14:03
سلام عزیزم. خوبید؟؟ نماز و روزه هاتون قبول. ای جان به حرفای این دختر بلبل زبون. کلی به حرفاش خندیدم. بوس برای سویل جون خوشگل.


علیک سلام خانومی. قبول حق باشه عزیزم.
ما دیگه عادت کردیم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
24 تیر 92 2:50
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

حتمااااااااااااااااااااااا
مامان عبدالرحمن واویس
24 تیر 92 11:34
جونم بااین حرفهای شیرینتون نمیدونم ازکجایادمیکیرین این همه شیرین زبونی


منم موندم والا
مامان سويل و اراز
25 تیر 92 10:56
سلام بيا خصوصي


اومدممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان هدیه
25 تیر 92 12:24
عزیزم شرمنده اینترنتم یه لحظه قطع شد تا دوباره بیام دیدم رفتین...شرمنده


خواهش می کنم عزیزمممممممممممممممممممم
مامانی آرتین
30 تیر 92 2:13
سویل جان خیلی ماشاا... نازه
خدا حفظش کنه


ممنونم مامانی ارتین جان هم خیلی نازه.
چرا ادرس نذاشتی؟؟؟؟
سویل
18 مرداد 92 20:06
سلاممممممممممم
خوبین منو یادتون اومد ببخشید یه چند روز نبودم سویل چطوره خوفه
بازم میام دیگه دیر دیر نمیام
زود زود میاممممممممممممممم
البته اگه توام بخوای دوستون دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم یادت هست دیگه اون بوس های بلند

سلام عزیزم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه دوستان وفراموش کرد.باشه گلم ما منتظر نظرهای خوشگل شما هستیم
سویل
20 مرداد 92 14:16
سلاممممممممممممممممممم
خوبین



علیک سلام بله ما خوبیم شما چطورین؟؟؟
سویل
23 مرداد 92 17:44
مرسی خوبمممممممممممممممم

خیلی هم بخاطر یه کی دیگه اگه

خونده باشی بصورت خصوصی که

می فهمی

دوستون دارممممممممممممم


اره عزیزم اونم خوندم ایشالله به سلامتی بووووووووووووووس واسه هر3تاتون
ماهم دوستون داریم خانومیییییییییییی