سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

از روزی که از سفر اومدیم.

1392/6/18 14:58
نویسنده : (مامان سویل)
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.

اول از همه خیلی ممنونم از کامنتای پر محبتتون که منو انقد شرمنده کردین . شرمنده که نتونستم اکثرشونو جواب بدم. وفقط تاییدشون کردم. اخه از وقتی اومدیم وقت درست حسابی ندارم نمیدونم چرا از وقتی اومدیم هر دوتامون سرما خوردیم انگاری اب و هوامون بد جوری به هم خوردهناراحت

حالا من بازم خوبم. دلم به حال سویل بیشتر میسوزه عسلمممممممممممممگریه

دیروز بردم براش یه بلوز کلاه دار گرفتم با بابایی واسه کادوی روز دختر که حتما عکسشو براتون میذارم .

امروزم دیدم زیاد حالش خوب نیست بردمش دکتر بعدش مادر و دختری رفتیم کبابی جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت خوشمزه. سویل هم ماشالله خوب خوردخوشمزه از وقتی هم اومدیم خوابیده  عسلم.

الان وقت دکتر دارم واسه خودم همین الان یادم افتاد فعلا بایبای بایبعدا زود میاممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرال
18 شهریور 92 17:20
زیارتتون قبول . ان شالله زود خوب میشین و عکسهای خوشگل از دخترمون میذارین .
مامان آیسل
18 شهریور 92 18:41
آخی عزیزم چرامراقب نبودین خانمی ایشالله زودی خوب میشین براتون دعا میکنم
زینب(مامان ریحانه)
18 شهریور 92 19:40
سلام آخی خدا بد نده ایشالا هر چه زودتر خوب بشین روز دختر گلتم مبارک زودتر عکسهای سفرتونو بزار مامانی
هستی خانوم
20 شهریور 92 15:30
سلام امروز هستی عمه به دنیا میاد پس تشریف بیارید به جشن ما و نظربدید ممنون


علیک سلام عزیزم .بله عزیزم چرا که نه
نازی
23 شهریور 92 12:29
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن