سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عسل مامان

1391/6/2 11:23
نویسنده : (مامان سویل)
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

قلبونت برم مامانی دیروز برات بن بن بن یک رو خریدم

امیدوارم پا به پای هم بریم تا خوچگلم همشو یاد بگیره.سویل جونم مامان وبابا واسه پیشرفتت هر کاری که بگی میکنن فقط دوست داریم خودت هم بخوای تا موفق بشی ناز نازیه من.

بعدش که خواستیم بریم واسه مامانی خرید کنیم اولش  خواستی بعدشم شکلات که وقتی از بابایی می خوای مامانی زود تر خوش به حالش میشهزبانقهقهه.

خلاصه بعد خرید و....برگشتیم خونه. الانم که وقتی بابایی داشت میرفت کارخونه اونقدر زبون ریختی که بابایی تورو هم ببره کارخونه که موفق هم شدی داشتی واسه خودت ساک می بستی که مای بی بی هم توش گذاشتی ای من قوربونت برم که فکرهمه جاشو می کنی ناراحتناراحتمن میگم به جای این همه زبون ریختن چی میشه یه کلمه اون چیشو یاد بگیریو بگیکلافه.

عزیزم الان 2سال و6ماه و6روزه هستی

خلاصه هیچی دیگه وقتی داشتی میرفتی بهت میگم مامانی یه وقت دلم برات تنگ شد چیکار کنم ؟؟میگه مامانی تا تو خونه رو مرتب کنی ما میرسیماز خود راضیتعجبتعجب.

حالا شما بگین من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم اینطوری شدمناراحتناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤مامان آزی❤
2 شهریور 91 13:43
اااااااااای جونم بلبل خانم چه زبونی هم میریزه
کیانوش هم هر روز دنبال باباش میره مثلا با بدرقه کردنش خودش و شیرین کنه که باهاش بره دردر
اما فایده نداره
آخ گفتی شکلات زنگ بزنم شوهری واسم شکلات تلخ بخره داره میاد
عزیزم خودت و دختر ماهت و میبوسم خیلی دوستون دارم


منم عشقم شکلات تلخه اونم خارجیش
آوين
3 شهریور 91 18:13
از طف من ببوس اين دختر شيرين زبون خوشگلو


حتما خاله جون
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:20
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 1:26
قربون خودتو حرف زدن بامزه ات عروسکم.


خدا نکنه خاله جون
مامان ساینا
6 شهریور 91 22:39
وای خدا جونم . چقده شما شیرینی . قند و عسل . ناناز خاله. یه عالمه می بوسمت. مامانی تعجب نکن بچه های این دورن دیگه.