سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

کلاس رفتن مامانی..

1391/7/9 21:03
نویسنده : (مامان سویل)
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .

خوبی خوشی سلامتی؟

امیدوارم همتون خوب وشاد وسرحال باشین. عزیزم تا امروز 1هفته اس که روزها مای بی بی نمی پوشی وفقط شبها برات میبیندم که خدای ناکرده .........کلافهههههههههه هههههه

ولی صبح که مای بی بی شب وباز میکنم میبینم که کاملا خشک خوابیدی نانازم من دیگه کم کم دارم بهت امیدوار میشم اخه میدونی ناناز مامانی خییلی وقته تلاش میکنه ولی نمیدونم شاید تجربه ی کافی نداشتم به خاطر همون طول کشید .نگراننگرانبه هر حال اینکه دارم موفق میشمچشمک

الانم که منتظرم ساعت9بشه تا خودم بیدارت کنم اخه خوشگلم از امروز با مامانی میری کلاس تامامانی بتونه یه مدرکی بگیره که تو اینده به دردش بخورهمژه.ناگفته نماند که منم خییلی خوشحالم از اینکه میتونم وقتهای اضافیمو با کلاس وامتحان و...میتونم پر کنم.

دیروز که داشتیم تو ماشین با حمید صحبت میکردیم .حمید گفت اخه مگه من نمیتونم زندگیمونو بچرخونم ؟متفکرتو چرا می خوای خودتو اذیت کنی متفکرمنم با خنده گفتم: من می خوام پولدار بشم قلببعد سویلم از اون پشت گفت :مامانی اونوقت برام داداش میگیری انقدهقهقههخندهخنده

بابایی هم گفت اره دخترم حتماتعجبتعجبتعجبمنم.

اره دوستای گلم من رفتم که بعدا میام میگم چی شدو چه طور شدچشمکچشمکچشمک

فعلا بایبای بایبای بایبای بای


 

پی نوشت:سلام دوستای گلم خییلی خسته ام بعدا میام وکامنت هاتونو می خونم .واقعا خجالتم میدینخجالت

ضمنا خیییییییلیییییییییییی ازتون ممنونم بابت همه نظرایی که برام گذاشتینچشمکقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساینا
9 مهر 91 8:52
ای به قلبون شیرین زبونیات. داداش می خوای چیکار؟ تنهایی بهتره ها. جایی خوندم تا 3 سالگی می تونی از پوشک بگیریشون زیادم دیر نیست.


این قضیه ی داداش گرفتن شوخی بود جدی نگیرین توروخدا..
واقعا یعنی من فرصت دارم هنوز!!!!!!!
مامان ارمیا و کسری
9 مهر 91 11:31
الهی دختر شیطون بلا. پس داداش می خوای؟
ایشالله موفق باشی مامانش.


خییلی ممنونم عزیزم