سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

شیطونه مامان

1392/3/28 11:12
نویسنده : (مامان سویل)
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم خوبی خوشی سلامتی . عزیزم چند روزی بود بنا به دلایلی نمیتونستم بیام واپ کنم ولی خدارو شکر یه بار دیگه قسمت شد بیام و ادامه ی زندگیمونو برات بنویسم .

عسل مامان خیلی خانوم شدی هر روز که میگذره علاقم بهت بیشتر بیشتر میشه نمیدونی چقدر مامانی دوست داره عسلمممممممممم.

یه حرفایی میزنی که من و بابایی تعجبتعجبمات و مبهوت بهم نیگاه میکنیم.

روز رغیب بود که داشتیم میرفتیم سر قبر باباجون 1روز قبلش برات یدونه با کاغذ رنگی جا شمعی درست کرده بودم که سر قبر بابا جون شمع روشن کنی اون روز که داشتیم میرفتیم سر قبر هر کاری کردم ندادی به من همچینم حساس بودی که مبادا تا بخوره رودستت نگه داشته بودی که یه دفعه ای باد از دستت زد وانداخت تو جوب همچین ناراحت شدیناراحت که بابایی گفت خونه ی عزیز رفتنی با ابجی سودا درست میکنی.مژه

قلببلااااااااااااااااا نمیدونی چقدر دوست دارمممممممممممممم.قلب

همونروز دعوت بودیم خونه ی دایی من مراسم واسه خاله اینا بود خیلی خوش گذشت. فرداش هم رفتیم باغ قرار بود صبحونه رو بابایی درست کنه وقتی داشتیم نوش جون میکردیم یه بارونی اومد که نتونستیم بشینیم بعد همه سوار ماشین شدیمو اومدیم خونه ی عزیز . اونروز هم پسر عموی بنده مارو واسه شام دعوتمون کرد. دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن . خونه ی اونها هم با بچه ها بازی کردین (سویل سوار ماشین امیر شده بودی و امیر هم هولت میداد.

یه عکس که تو باغ ازتون انداختم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرال
29 اردیبهشت 92 21:54
عزیزم چه بزرگ شده چقدر خوشگل خوش به حالت که چنین دختری دارین خیلی وقته دنبال آدرستون میگردم گم کرده بودم ممنون که سر زدین





ارال جونو ببوس از طرف ما




مامان آیسلی
30 اردیبهشت 92 13:25
ماشالله به دخترمون مامانی براش اسفند دود کن


مرسی خاله جون
مامان عبدالرحمن واویس
30 اردیبهشت 92 14:56
عزیزم همیشه به گردش
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 19:20
اي قربونش


خدا نکنه خاله جون
مامانی طهورا
31 اردیبهشت 92 21:06
موچ موچ موچ


دوستون داریم طهورا جون ومامانی
خودمونی
31 اردیبهشت 92 23:38
سلام.نظرات من میاد؟


علیک سلام بله میاد
مامان پینار
2 خرداد 92 15:47
همیشه به گردش و خوشی.


همچنین عزیزم
مامان آریا
6 خرداد 92 8:37
سلام عزیزم خوبین این خانوم خوشگله ما چطوره سویل جونی هزار تا بوس




علیک سلام خانوم ممنونم خوبه اریا رو بووووووووس

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
5 تیر 92 12:01
سلام گلم
وای چه دختر نازی
انشاله همیشه تو خوشی باشید


علیک سلام خانوم خوش اومدین. چشاتون ناز میبینه عزیزم ممنونم عزیزم از دعای خوبت