سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

گل بهارم خییییییییییلی دوستت دارم

1392/3/28 11:11
نویسنده : (مامان سویل)
377 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسللللللللللللللللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااام.قلب

 دلم برات یه ذره شده دخترملبخند

معذرت می خوام که دیر به دیر اپ میکنم .اخه دخترم مریض بودی و منم مشغول دوا درمونت .که حالت بهتر بشه. بلاخره امروز احساس کردم دیکه سینت خس خس نمیکنه و با امید روزهای خوش برا اینده اومدم وبت رو اپ کنم.قلبقلب

خب کلی حرف دارم برات خوشگلم.مژه

عسلم ازاول این هفته عزیزو ابجی اومدن خونمون اخه شنبه مهمون داشتم پسر عموداریوش بنده با خانواده و زنعموی محترم . و فرداش هم مهمونی واسه حاجیا گرفته بودیم که خاله هام بودن. 2شنبه با هم رفتیم عروسی و موقع برگشتن هم که عزیز اینا هم باهامون اومدن نمی خواستن دوباره بیان تو کلی دلبری کردی که عزیز یا شما بیان یا من میمونم . عزیز هم قبول کرد بیاد خونمون با ابجی سودا.3شنبه هم لباس عروسی سودا رو کامل کردیم و فرداش هم واسه عزیز یه دست کت دامن شیک پلنگی دوختیمهورا

دیروز که4شنبه بود دیگه رفتن خونشون اخه امروز خاله کوچیکه ی من مهمونی داره ما هم دعوتیم هورا. از مامانم خواسته بود از دیروز بره تا کمکش کنه.چشمک

الانم می خوام ببرمت حموم تا خوشگلت کنم واسه عصری اماده بشیم نانازمبغل

 


 پی نوشت:راستی نظرتون در مورد خوانندگان خاموش وبلاگ چیه؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسلی
9 خرداد 92 14:28
خوش بگذره عسلم مامانی مواظبش نیستی همش مریض میشه دخترمون


ممنونم خانومی.
شاید
مامانی طهورا
10 خرداد 92 18:30
ماشششششششششاله چقد مهمونی


بلهههههههههههههههههه بفرمایید با هم بریم خانومی
مامان پینار
10 خرداد 92 19:06
خوش بگذره ایشالله.


مرسیییییییییییییییییییی
مامان پارسا
11 خرداد 92 11:08
خوش بگذره عزيزم بيشتر مواظب دختر گلمون باش كه ديگه مريض نشن


ممنونم خانومی.
باشه حتما. پارسا جونو ببوسین
مامانی طهورا
11 خرداد 92 11:31
به نظرم خیلی آدمای حسودی هستن




ارهههههههههههههههههههه خواهر

مامانی طهورا
11 خرداد 92 12:07
عزیزم دعوت شدین به یه بازی وبلاگی تشریف بیارین
نفر سوم شما هستین


خیلی ممنونم عزیزم. باشه میام
مامان سويل و اراز
13 خرداد 92 10:50
سلام مامان سويل جون خدا رو شكر كه حال سويلي بهتر شده ماماني خوش به حالتون چقدر مهموني خسته نميشيد؟ البته خوبه واسه روحيه ادم


نظر من در مورد خوانندگان خاموش اينه كه من خاموش نيستم هاااااااااا من ميام ميخونم اگه نظري داشته باشم مثل الان مينويسم



سلام عزیزم ممنونم.
مهمونی اتفاقا زیادش خوب نیست یعنی ادم کلافه میشه اخه گلم خودت مد خانوما رو میدونی دیگه ادم لباس کم میاره.


عزیزم اون چیزی که نوشتم خودشون میدونن کیا هستن گلم تو خودتو ناراحت نکن

اراز جونو سویل جونمو

خاله الهام
18 خرداد 92 19:03
سلام من خواننده خاموش نيستم ها فقط چون بار اول ميام فعلا همين گلهارو قبول كنيد

علیک سلام خیلی خیلی خوش اومدین. شما خودتون گل هستین دیگه نیازی به گل نیست خانوووووووووم