سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

خبر های ترش وتقربا شیرین ولی نه به نظر من!!!!!

1392/3/28 11:11
نویسنده : (مامان سویل)
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گلم.

یه خبر بد................

عسلم دیروز خونه ی عزیز بودیم خیلی مهمون داشتیم مراسم واسه حاجیا بود خاله مرضیه اینا. خیلی بهمون خوش گذشت.واسه 5شنبه هم حنا بندان دعوتیم. جمعه هم عزیز اینا میان خونمون دوباره ما هم حاجیا رو واسه یکشنبه دعوت کردیم که میشه5خرداد بعد فرداش واسه عروسی دعوتیم و بعدش 5شنبه خونه ی خاله کوچیکه ی بنده همون زهرا اینا دعوتیم و الی اخر.........

اماااااااااااااااااااااااااااااااااااا ...........نگراننگران

وقتی تو سرما خوردی و حال واسه هیچی نداری هیچی واسه من ارزش نداره .............گریه

حالا من چیکار کنم .........گریه

چرا حال نداری..............گریه

چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااگریه

الهی که هیچ بچه ای مریض نشه .امیییییییییییییییییییییییینخیال باطل

اخه پدر ومادر بیشتر از بچه دلشون میسوزه البته مال من که دیگه نمونده دارم میمیرم............گریه

وقتی عسلم  مریضه نمیتونم بی تفاوت بمونم نگرانقهر

حالا هم خوابی . اخه گلم شب نخوابیدی بابایی هم تا دیر وقت بیدار بود الهیییییییییی دلم واسه بابایی میسوزه که صبح هم میره سر کار فکرش با ماسناراحت

حالا ما هم از اینجا می خواییم بگیم.

 

 

بابایی دوست داریم

 

 

اندازه ی یه دنیااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 14:51
اخي عزيزم ايشالا كه زود خوب بشي




ایشالله

مامان آیسلی
31 اردیبهشت 92 18:44
آخ عزیزم چرامواظب خودت نیستی قربونت برم من مامانی واسش اسفند دود کن کم چشمش بزنن بچمونو


خاله حرف مامانیو گوش نمیده لباس گرم تنش نمیکنه به همین خاطر .
خدا نکنه عزیزم.ایسل جونمو ببوس
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 19:19
اميدوارم خانوم كوچولوي خوشگل ديگه هيچ وقت مريض نشه




ممنونم عزیزم. انشالله
شایان وپرنیا جونو از طرف ما ببوس مامانی
pooyan
31 اردیبهشت 92 20:40









فین فین



گودوییییییییییییییی





خوب میشه

ایشالله
مامانی طهورا
31 اردیبهشت 92 21:08
مامانی غصه نخورررررررررر ایشاله سویل جون زودی خوب میشهبچس دیگه




نمیدونم انگاری من یکمی حساسم عزیزم.مواظب طهورا باش گلم
مامانی طهورا
31 اردیبهشت 92 21:10
پدر و دختر چه دل و قلوه ای هم به هم میدن
ایشاله همیشه شاد و سر حال باشن


میبینی جان من
ممنونم گلم
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 92 23:45
واااای سویل جونم آخه چراااا...واقعا که خیلی بده کوچولوها مریض باشن
ولی ایشالا که زودی خوب میشی عزیزم


عزیزم امیدوارم نادیا ونلیا رو مووووووووووووووووووووچ
مامان عبدالرحمن واویس
1 خرداد 92 7:04
خدابد نده عزیزم انشالله هرچه زودترخوب بشی
مامانی شماهم خودتوناراحت نکن



ایشالله عزیزم
بابای سویل
1 خرداد 92 17:08

سلام همسر خوشگل وفادارم مرسی از این همه تلاش .
دختر خوشگلم اندازه تموم دنیا دوستت دارم .نازنازی بابا عمرمیییییییییییییییییییییییییییییی.
بوس.بوس از طرف بابایی


ممنونم عزیزم ماهم دوست داریم الهی که هیچ وقت خدا سایت رو از سر ما کم نکنهماهم موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ
مامان سويل و اراز
2 خرداد 92 0:58
واي واي بميرم سويل جون مريض شده الهي زودتر خوب بشي ماماني واقعا راست ميگي من ميگم كاشكه ما هميشه مريض باشلم واي بچه ها يه دقيقه هم مريض نباشن بچه كه مريض ميشه ادم خود به خود سست و بيحال ميشه


اره خواهر دقیقا همینطوره منکه میمیرم وزنده میشم تا سویل جون بگیره و برگرده به حالت قبلیش.عزیزم مواظب ارازو سویل باش
مامان پینار
2 خرداد 92 15:48
انشالله هر چه زودتر خوب میشه. مامانی نگران نباش.


ایشالله .
دوستتون داریم پینارو مووووووووووووووووچ
مامان آی سل
4 خرداد 92 1:12
آخی نازی بازم که مریض شدی فدات.خوب گلم چرا مواظب خودت نیستی.ایشالله که دیگه هیچ وقت مریض نشی.بوس یه عالمه


اره خاله حرف مامانیو گوش نمیده بعدشم سرما می خوره وووو واویلا.
ای سل جونو موووووووووووووووووووووووووووچ
سارا مامانی شیدا
8 خرداد 92 9:36
وای عزیزم ایشااله زود زود خوب میشی و تو همه مراسم ها خوش میگذره خانم خوشگل


عزیزم ممنونم شیدا جونو ببوس