سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

بازی وبلاگی

1392/3/28 11:11
نویسنده : (مامان سویل)
388 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

اول اینکه قابل تو جه خوانندگان خاموش لطفا نخونیدقهر

این بازی دعوت شده از طرف مامانی طهورای

عزیزممممممممممممممممقلبقلب

1  . بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟جداییعصبانی

 

 

 

2  .  اگر24ساعت نامرعی می شدی چه کار میکردی؟همه جا سرک میکشیدم

چشمک

3  .   اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک ارزوی5تا12 حرفت را داشته باشد ان ارزویت چیست؟منکه همیشه ارزو میکنم.کاشکی (پرنده بودم..

.از خود راضی

4. از میان اسب پلنگ سگ گربه عقاب کدامیک را دوست داری؟ از همون بچگی اسبببببببببب

قلب

5 . کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ زی زی گولومژه

 

6  .  در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

خجالت

7 . اولین واکنش در موقع عصبانیت؟

چشمها گرد, ابروها در هم, نیگاه به مجرمعصبانی

8  .  با مرغ . دریا . اورانیوم و خسته جمله

بساز؟.........................بلدما ولی نخواستماز خود راضی

9 . دوبیت شعر که خیلی دوستش داری؟

من ندانم که کیم؟

من ندانم که چیم؟

من فقط میدانم......که تویی شاه بیت غزل زندگیم.

قلب

10 . اگر بخواهی با تونل زمان فقط یک روز از زندگیت در حال گذشته یا اینده سفر کنی انروز کدام است

؟اولین دیدار با دوماد ایندهعینک

از خود راضی

11 . چه رنگی هستی؟ زردنیشخند

12 . اگر قرار باشه از ایران بروی کدام کشور را انتخاب میکنی؟

 

چینخندهقهقهه

13بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

سلام چه خبر؟سوال

14 . اگه قرار باشه که 3نفر از اشنایانتون رو به شام دعوت کنین اونا کیا هستن؟

مامانم خواهرم برادرم(اخه بابام اینا نیست رفته عراق)خنده

15 . اگه قرار بودیه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی اون کلمه چی بود؟

غیبتکلافه

16 . کسی را که بخوای ملاقات کنی؟

بازیکنان سریال محتشم یوز ییل البته فقط حرم

قهقهه

17 . اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

نفسمممممممممبغل

18خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

البالوخوشمزه

19 . سه خصوصیت اخلاقی بدنت؟

حساس  .  زود رنج  .   اروم

20  . کاشکی؟

کاشکی ادما همدیگه رو دوست داشتن واسه همیشه...افسوس.........

 



و من هم از دوستای خوبم:

گل ناز جون و دختر گلش بنیتاقلب

ایلحان جون ومامان نازشقلب

ومریم جون و ارینا ی گلمقلب

دعوت میکنمتو این بازی شرکت کننقلبممنونم از دوستای خوبم که وقتشونو گذاشتن و خوندنهورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

♥مامی ملودی جون ♥
12 خرداد 92 15:16
عزیزم شرمنده من دست رسی به نت نداشتم از تهران که خارج شدم برای همین پیغامت و بعد از برگشتنم از تبریز دیدم انشا الله سری بعدی حاتما مزاحمتون میشم


خواهش میکنم عزیزم ماهم دلمون می خواست شما رو از نزدیک ببینیم. ایشالله دفعه ی بعد.
ملودی جونمو ببوس
مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:07
به به !میبینم که بازی رو شروع کردین




بله که شروع کردیم نکنه فکر کردی واقعا قهرم

مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:09
واقعا زی زی گولو رو دوس داشتی
من که


اره خواهر عاشقشمممممممممممممممممم
مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:11
مرسی عزیزم که دعوتمو قبول کردی


سیز ساغلون که بیزی دعوت الدیز
مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:13
راستی شماره موبایاتو بده یه چند تا اس باحال بفرستم برات


حتماااااااااااااا
مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:14
راستشو بگو حالا چرا چین من که میدونم چرا!!!!!!!!


فقط به خاطر ..................خودت که گفتی میدونی
مامانی طهورا
12 خرداد 92 22:17
حالا چشما گرد ابروها در همپیش به سوی مجرم


بوخودا منکه موقع عصبانیت خودمم نمیدونم چیکار میکنم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:52
وای زی زی گولو منم خیلی دوسش داشتم.

چرا حالا خودتو مثل آلبالو میدونی؟؟؟




سلام الهه جون. من عاشق زی زی گولوام اگه الانم بده نیگاه میکنم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیگره.

البالو رو هم نمیدونمدر گوشی(اخه یه کم ترشم)

مامان بنیتا
14 خرداد 92 12:28
سلام عزیزم..ممنونم که منو دعوت کردی به مسابقه
همون طور که گفتی پیامت بهم نرسیده بود ولی به هر حال مرسیییی دوست جون
راستی جواباتم خیلی قشنگ بود ایول


علیک سلام عزیزم.ممنونم که دعوتم رو پذیرفتی بنیتا جونمو ببوس
مامان پینار
15 خرداد 92 9:25
منم زی زی گولو میدوستم .


من عاشقشممممممممممممممممممممممممم
مامان عبدالرحمن واویس
16 خرداد 92 10:21
خیلی باحال بودعزیزم


حالشو ببرین