سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

اولین نقاشی دخترم

1392/5/5 16:54
نویسنده : (مامان سویل)
568 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اولین نقاشی نی نی دخملم

مامان بیا نی نی کشیدم


منم از خوشحال داشتم


اینم ازنمای نزدیک


اینم دخترک

 

 


پی نوشت: سلام گلم5شنبه3تیر رفتیم خونه ی عزیز جون اینا من تو رو گذاشتم کنار عزیز جونو ابجی رفتم عزاداری خاله نجیبه . خدا رحمتش کنه خاله ی بابایی رو من بیشتر از خاله هام دوستش داشتم خیلی از رفتنش ناراحتم . گریه

فردای اونروز هم خونهی عزیز جون بودیم که غوره های حیاط رو چیدیمو ابغوره درست کردیم. البته بیشترین کمک رو بابایی کرد دستش درد نکنه . سویل جون بابایی خیلی مهربونه اونروز خیلی کمکمون کرد.بابایی دوست داریممممممممممممممممممممممممممممم.قلب

اخر کار هم اب بازی کردیم. ابجی من وبابایی خیلی حال داد کیف میکردیم. عزیز جون هم چون بابایی بود کاریمون نداشت وعصبانی نمیشد ما هم از فرصت استفاده کردیمو اب بازی وووووووووووووووووووووووووووهوراهوراهورا

شب هم بعد افطاری رفتیم پارک وشهر بازی بچه ها بازی کردن شب هم اومدیم خونمون با ماشین بابا جون . هنوزماشین نخریدیملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آیسل
2 مرداد 92 14:47
آفرین دخترخوب ونازنین فرشته روی زمین آفرین
عاطفه مامی الای
2 مرداد 92 15:17
گلم من اصلا وقت نمیکنم به خاطر همین نینی گپ نمیرم .بزار ماه رمضون تموم بشه قرار میزاریم یا پارک منظریه یا پارک بانوان.باشه؟
مامان ریحانه ناز
2 مرداد 92 22:23
سلام
آفرین به سویل خانم چه نقاشی نازی
کی دخمل منم مثل شما بزرگ میشه


علیک سلام مرسی خاله جونم. همین روزاست که بهتر از سویل هم میکشه عزیزم قدر روزهاتو بدون
مامان عبدالرحمن واویس
3 مرداد 92 12:48
افرین عزیزم چه نقاشی نازی کشیدی


مرسی خاله جون پسرهای گلتو ببوسسسسسسسسسسسس از طرف ما
مامان پینار
3 مرداد 92 14:42
به به سویل خانوم چه نی نی خوشگلی


خشگله خاله
پینار جونو بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عاطفه مامان الای
3 مرداد 92 21:56
دوست گلم کدوم پارک میرین؟
اگه میتونی بیایی پارک منظریه قبل از افطار یا بعداز افطار بگو ...
تامن باهاتون قرار بزارم .همدیگه رو ببینیم ...
روز 2شنبه یا سه شنبه میتونیم با هم قرار بزاریم باشه؟چی میگی؟میبوسمتون


سلام عزیزم. اومدم بگم برات
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 23:30
آفرین سویل جونم خیلی نی نی خوشگلی کشیدی عزیزم

چقدر عکسش نازه ماشااله




قابلی نداله خاله

عاطفه مامان الای
5 مرداد 92 12:37
باشه میگم بعد از ماه رمضان قرار بذاریم .تا ساعتهای 7 یا 8 عصر باشه ...بتونیم یه چایی هم خورده باشیم...میبوسمتون


اومدم............
مامان پرهام
5 مرداد 92 13:57
آفرین چه هنرمندیه


مر30خاله جون خواهش می کنم
مامان محمد جان
5 مرداد 92 16:52
سلام بانو ماشاء الله با اجازتون لینکم شدید
مامان محمد جان
5 مرداد 92 16:56
سلام بانو
ماشاء الله به این دخمل

لینکتون کردم
شبهای قدر التماس دعا


علیک سلام .ممنونم
مامانی زهرا
6 مرداد 92 0:12
سلــام به مامانیِ مهربون و سویلِ نازنینم . ماشالله دختر ناز و زیبایی دارید، خدا حفظش کنه.
ما شما رو لینک کردیم و اگه افتخار بدید شما هم سر بزنید و لینکمون کنید و خبر بدیدراستی همشهری هم هستیم


علیک سلاااااااااااام.
خیلی خیلی ممنونم. واقعا؟؟ اومدم
مامانی زهرا
6 مرداد 92 14:21
سلام دوست جونی خوبید ؟ خوشحالم که لینکوندیمون
خونه ی ما خیابان رسالت هست ، شما کجا هستید؟؟؟؟؟

علیکککککککککککک.
منم همینطور عزیزم
اومدم بگم برات گلم
عاطفه مامان الای
6 مرداد 92 15:48
سلام دوست گلم 4 شنبه یا 5 شنبه من میتونم تو پارک منظریه بیام همین هفته...
با بقیه بعداز ماه رمضون قرار میزاریم
روزشو انتخاب کن تا ساعتشو بگم بعداز سریال مادرانه من میتونم بیام
قرار میزاریم جلوی در ورودیه شهر بازی منظریه4 شنبه یا 5 شنبه
تو روزشو انتخاب کن من هم ساعتشو دقیق میگم میبوسمتون


علیک سلام عزیزم .باشه بذار بیام بگم برات
عاطفه مامان الای
7 مرداد 92 13:37
عزیزم خصوصی داری


اومدم گلم
سويل
9 مرداد 92 11:21
الهي قوربونش ماشاالله هوشش از من زياده من وقتي 3ساله بودم مامان برا مي گفت موش بكش گوشاشو توي بدنش مي كشيدم ولي سويل خانوم
خلي حوصله داره و قشنگ ميكشه انشاالله هنرمند اينده ي شمابشه


خیلی ممنونم عزیزم اختیار دارین
سویل
29 مرداد 92 20:03
بهتره وب سایتتو پاک کنی
می دوز دنششششش
انقدر دوست دارم از نزدیک ببینمش

واقعا نازههههههههههههههههه


واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چجوری؟؟؟
قابلی نداره عزیزم
سویل
30 مرداد 92 14:47



سویل
30 مرداد 92 19:19
به به به بهههههههههههههههههه

چه خوشگل شده این شکلاتا

چیکار کردی با وبتتتتتتتتتتتت

بخورم اون شکلات هارو




قابل شما رو نداره شما عزیزما هستین


سویل
31 مرداد 92 8:40

مداد رنگی هات چه خوشگل بلا


قابل شوما رو نداله خاله جونم
سویل
31 مرداد 92 20:15
بدوزدمش


نهههههههههههههههههههههههههه