سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

امشب شب شهادت امام علی(ع) بود.

1392/5/8 9:57
نویسنده : (مامان سویل)
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب خدا بگشود درهای سما را

پیوسته می خواند به خود اهل دعا را

گر پهن کردی ساعتی سجاده ات را

یاد ار یاران و ببر هم نام ما را

 

 ماه رمضون.

خدا جونم میگن تو این شبا فرشته ها میان .پیش ما ادما...

میگن امشب امام علی شهید میشه.

میگن تو این شبا خدا تموم حاجتا رو روا می کنه . همه ی دعا ها رو قبول.

شب قدر است و من قدری ندارم

چه سازم توشه ی قبری ندارم

شب قدر امده کاری نکردم

برای مرگ خود کاری نکردم

خدا یااااااااااااااااااااااااااااااا

من امسال دیگر برای خودم چیزی نمی خواهم .

فقط می خواهم کودک2ساله ای را نجات دهی.که مادرش ذره ذره وجودش داره اب میشه خداااااااااااااااااااااااااا نجاتش بده تو رو به لیاقت امام علی خودت شفاش بده.

خدا یا تنهایی ها و نا امیدی هایم را که به یاد می اورم. می فهمم که  چه حاجتهایی که روا نکردی. حال احساست میکنم . ارامش بودنت قلبم را نوازش میدهد.  امروز می دانم. من خدایی دارممممممممممم. که در روزهای .....دستانم را گرفت.

خدایا فقط راهی را نشانم بده که گوشه ای از بودنت را سپاس گویم.

دیشب بعد افطار با دختر عموم رفتیم مسجد.

تو دلم غوغایی بود . واسه مسجد رفتن کیییییف میکردم.

ولی.........یکمی از ادمای دورو برم ناراحت بودم.

ولی باید با دلی زلال میرفتم مسجد.دلی که شفاف باشه و کینه ای تو ش نباشه  .

خداااااااااااا چه جور ببخشمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی اگه نبخشمش دیگه نباید توقع بخشیدن داشته باشم.

خدا یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من بخشیدم تو هم منو ببخش...........

می خوام دلم صاف باشه. بی کینه............

رفتیم  تا نیمه ه ی شب الافو گفتیم.

خدا همه ی بنده هاشو ببخشه ما رو هم بین بخشیده ها قرار بده الهیییییییییییییییییییییییی امییییییییییییییییییییییین.

می خواستم از عظمت این شب بگم ........ دیدم کوچکتر از اینم که.........

رسول خدا: هر که شب قدر را زنده بدارد. تا سال دیگر عذاب از او دور میگردد.


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سويل و اراز
8 مرداد 92 13:15
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند / بردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش ازهمگان گناه مابود ولی / ما را به محبت علی(ع)بخشیدند . . .
با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا


حتما عزیزم .التماس دعا
مامان سويل و اراز
8 مرداد 92 13:23
انیس قلب خود تنها خدا کن / خدا را در دل شبها صدا کن
ز خوف حق چو اشکی را چکاندی / به حال این رفیقت هم دعا کن . . .


قوربونت برممممم من رفیق حتمااااااا.
التماس دعا
عاطفه مامان الای
9 مرداد 92 11:15
باشه گلم اصلا مشگلی نیست ما که هر روز میریم اونجا...
بعد از عید فطر با اکثر بچهها قرار میزاریم یا تو منظریه یا پارک بانوان چایی هم میبریم بهتر هم میشه .
دخترتو میبوسم


ببخش عزیزم شرمنده شدم به خدا.باشه گلم حتما.
موووووووووووووووووووووووووووووووچ واسه الای و مامانی
آیهان حقی
9 مرداد 92 19:34
سلام ممنون که به وبلاگمون سر زدید و پیام گذاشتید
ما شا الله به سویل خانم خوشگل
خدا از چشم بد حفظش کنه الهی آمین
اگه لینکمون کنید ممنون میشم

مامانی زهرا
9 مرداد 92 23:38
نماز و روزه هاتون قبول والتماس دعا


مرسی عزیزم نماز روزه شما هم قبول
عمولی
10 مرداد 92 11:42
قسمت آخر مطلبتون ،یعنی همون قسمتی که نوشتین بخشیدن خیلی براتون سخته ،رو که خوندم یاد کامنت بسیار زیبائی افتادم که تو وب یکی از دوستان خونده بودم و همون شب اول احیاء منو بقدری سر مست کرده بود که غرق لذت بودم ،دیدم خوبه اینجا بذارم شمام بخونینش: "امشب و شبای قدر رو حسابی قدر بدونیم. و یقین داشته باشیم به همه مان (دقیقا به همه!) دادنیها خواهند داد. امشب ظرفامون پر پر میشه شک نکنیم. چیزی ازش خالی نمیذارن. مهم اینه که ظرفامون (ظرفیتامون) چقدره. از خودش بخواهیم به الانمون نگاه نکنه و بهترین ها رو اعطاء کنه و ظرمون رو هم خودش بزرگ کنه. بزرگوار یکی از رموزی که بزرگان برا این شبا و بهره حداکثریش میگن توبه هست. اینکه خدا خودش بگذره از ما و دل اون آدمایی هم که حق ضایع کردیم ازشون رو نسبت به ما مهربون کنه تا بگذرن. (مسلما قصد جبران و حال پشیمانی صد البته لازمه چه تو حق الناس و چه تو حق الله) و اینکه ما هم بگذریم از تک تک کسانی که جایی کوچک یا بزرگ ظلمی کردن بهمون. (دلا رو از کینه خالی کنیم اخوی!) اینجوری میشه به خدا گفت من که بنده ات هستم و با این ظرف کوچیک و عجز از همه بنده هات بخاطر خودت گذشتم حالا شما عظیم و توٌاب!از من کمترین نمیگذری؟ (حاشا و کلا). میگن عزممون رو جزم کنیم و امشب با خدامون عهد ببندیم (به جدیت و نه از سر هیجان لحظه ای) هر جا هر کاری از دستمون بر آمد برا بنده هاش بکنیم و دستی رو بگیریم و یا گرهی رو باز کنیم. بعد اون موقع میتونی بگی. خدایا من بنده حقیر و ناتوانت عزم کردم دست بنده هات رو هر جا تونستم بگیرم و گره از کارهاشون باز کنم. حالا شما خدای قادر (که خود قدرتی) و همه عالم به دست توست، که اعطاء کننده ترینی و مهربانترینی میشه گره از کار من باز نکنی؟ (حاشا و کلا) و ....قدر امشب رو بدونیم و به حقیقت شب قدر (حضرت مادر سلام الله علیها) توسل کنیم و استغاثه داشته باشیم به امام زمانمان (عج)."
طراح وبلاگ
11 مرداد 92 14:29
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید.
عمولی
12 مرداد 92 10:36
اطاعت امر گردید


چه امری؟
ناهید
12 مرداد 92 11:26
سلام عزیز دلم خوبین ؟ ببخشید که دیر اومدم مدتی نبودم مامانی قهرم نبودم عزیزم من غلط بکنم قهرکنم عزیزم سویل جونو از طرف من ببوس حسابی دختری خیلی ماه شده ها




علیک سلام ناهید جون این طرفااااااا؟؟؟

خواهش میکنم عزیزم. ما فک کردیم که شوما قهل کردین.

چشاتون ماه میبینه خاله جونم مرسی حتما.بازم نرین یه ماه دیگه برگردینا؟؟؟؟


سویل
4 شهریور 92 21:51
سلامممممممممممممممم چه خبرا خوشگلا
دینا
5 شهریور 92 15:44
سلامممممممممممم چطورین خوبین دختر کوچولوی چطوریه خوبی مامانی عاشقت شدممممم