سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

اااااااااااااااااااااااااخ جون نی نی متینگ

1392/7/9 22:49
نویسنده : (مامان سویل)
943 بازدید
اشتراک گذاری

اینا هم عکسای الاحساب از طرف من به دوستای سویل جونی

                           

 

اینم از سودا جون. کنار حوض تو مشهد

داشتیم میرفتیم عروسی. و اما جدیدترین رقص سویل که این مدلی شده

راستی  فردا 2شنبه .که میشه 8مهر ماه.ساعت5عصر .نی نی متینگ داریم اااااااااااااااخ جون.

ما هم میریم با سویل جون



قرارمون تو پارک منظریه. من که منتظر فردا هستم که چه شود

 دوستان فعلا تا فردا بای بای امروز بنده مهمون دارمخیال باطل

وقت تمامیکم کار دارم که باید تمومشون کنماوه

پی نوشت: سلام به دوستای گل وبلاگی.مخصوصا همشهریای عزیزم.

قرارمون دیروز تو پارک منظریه بود.ساعت5ونیم رسیدیم سر قرار من از عاطفه جان شناختم. که احتمالا اونا باشن. بعد که نزدیک شدم تو زمین بدنسازی الای جونو وانیسا جونو دیدم.وای که چقدر با دیدن بچه ها خوشحال شدم.یه حالی داشتمقلبقلبیه حال وصف نشدنی بعد که برگشتم مامان ها رو دیدم.مژه

قبل از ما عاطفه جان اومده بود وکلی هم زحمت کشیده بود.بعد مامان انیسا جون/وشهره جون با سویل و ارازجون/خاله ی سویل با دختر گلش یامور/ارسن جون با مامان سولماز و خاله فرناز /ومن وسویل بعد ما هم رها جون اومدن.

خلاصه خیلی بهمون خوشگذشت . من با دیدن دوستای دنیای مجازی یه حس عجیبی داشتم.

سویل هم که با انیسا والی جون بازی کردن. خیلی هم خوشش اومده بود از وقتی  هم اومدیم هی میگه مامان بازم میریم پیش دوستام

 

اینم یه عکس که از وب دوست عزیزم سعیده دزدیده شده حالشو ببرین شیطان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آیسل
7 مهر 92 17:41
عکسات نازن مثل خودت ایشالله بقیشو زود بزارین منتظریم آخه دلم بدجوری هوس زیارت کرده راستی هم خسته نباشین هم خوش بگذره



خیلی ممنونم خاله جون چشات ناز میبینه. ایشالله قسمتتون بشه خودتون برین زیارت عزیزم.

مووووووووووووووووووچ واسه ایسل جونم


مامان سویل و اراز
8 مهر 92 2:27
سلام مامانی
عکس سومی خیلی قشنگه
قربون اون رقصش کاشکه میشد از نزدیک رقصشو میدیدم
منم بدجوری منتظر فردام


منم همینطور
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 10:41
چه عکسای خوشگلی
خوش بگذره دوست خوبم


ممنونمممممممممممممم
فاطمه مامان الينا گلينا
8 مهر 92 11:39
اي جونم چه عكسهاي نازي، خوش بگذره عزيزم .منتظر عكسهاتون هستم
مامانی زهرا
8 مهر 92 15:49
سلام دوست گلم .
عکسهای سویل جونم مثل همیشه قشنگ و نازند
عجب رقصی داره سویلِ خوشگلم


علیک سلام عزیزم.
چشات ناز میبینه عزیزم.واسه زهرا جونم
رها
9 مهر 92 10:21
ای جونم ، از رو این دخملیه نازت ماچ کن


حتما عزیزم
مامان پینار
9 مهر 92 12:35
سلاااااااااام

حتما بهتون خیلی خوش گذشته . عکسهاشو بزارین لطفا
منم خیلی دوست داشتم بیام ولی چون دوشنبه کلاس دارم نشد انشالله قرارهای بعدی میبینیم همدیگه رو.

کلی برای سویل جون.


علیککککککککککککک سلام
بله جای شما خالی.حتما عزیزم تا بدستم برسن میذارم اخه خودم عکس نگرفتم.ایشالله اینبار که قرار گذاشتیم حتما بیایید.بوووووس واسه پینار جونم.
مامانی زهرا
9 مهر 92 14:50
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
عکس دزدیده شده هم قشنگه ، دستتون درد نکنه


مامان آيسو وآيسا
9 مهر 92 17:02
زيارت قبول ...سويل جووونم...
عكسهاي قرار وبلاگيتونم بزاريد ديگه منتظريم جاي ما خالي


ممنونم عزیزم.
گذاشتم عزیزم
مامان آنيسا سعيده
9 مهر 92 19:22
سوسن جون نميدونم رمزو كجا گذاشتي اگه تونستي اس ام اس كن


همین الان
فرناز خاله آرسن جون
9 مهر 92 20:37
سلام اول اینکه از آشنایی با شما خیلی خیلی خوشحال شدیم در ضمن از بابایی سویل جون بابات زحمتی که کشیدن تشکر کنین من لینک کرئم شمارو فقط اگه میشه تاریخ تولد سویل جون رو برام بذارین عکسهارو هم گذاشتم میتونین کپی کنین


سلام خانومی منم همینطور. خیلی ممنونم عزیزم چه زحمتی. باشه عزیزم حتما
مامان سویل و اراز
9 مهر 92 22:00
سلام دوست گلم از اینکه دیروز تونستم از نزدیک ببینمتون خوشحالم از اینکه دوستای با شخصیتی مثل شما رو دارم خدا رو شکر میکنم من متاسفانه نتونستم زیاد پیشتون بمونم ولی از مطالبتون معلومه خیلی بهتون خوش گذشته مخصوصا اینکه به قول رها جون حرفهای مفید زدید با اینکه نیم ساعت نشستم ولی همون نیم ساعت برای همیشه به یادم موند به امید دیدارهای بعدی
عزیزم بابت شیر هم ممنونم شرمندمون کردین ایشالا بتونم جبران کنم
راستی با خواهرم پشت سرت غیبت کردیم خواهرم میگفت ماشالله چشاش چقدر ناز بود

سلام عزیزم اتفاقامنم با خودم میگفتم کاشکی زود نمیرفتین تا بیشتر با هم اشنا میشدیم.
اختیار دارین عزیزم
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 23:00
روز مهر و ماه مهر و جشن فرخ مهرگان

مهر بفزا اي نگار ماه چهر مهربان

10 مهر , جشن مهرگان بر ایرانیان عزیز گرامی


مر30عزیزم
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 92 23:00
وااااااااااای سویل جون خیییلی ناز شده ماشالله


چشات ناز میبینه نیلو جان
ناهید
10 مهر 92 12:28
سلااااااااااااااااااام خوبین چطورین ؟ سویل جونی خوبه ؟ مامانش خوبه ؟ همه خوبین؟ بابا عجب تمی گذاشتین خیلی قشنگه تم جدید . میبینم که سویل جونی رفته سر قرار وبلاگی . امیدوارم همیشه شاد باشین و بخندین.




علیک سلام از این ورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم عزیزم ما خوبیم شماچطورین؟بلههههههههههههههههههه

مرسی عزیزم زحمتشو مامان الی جونم کشیده دستش درد نکنه.

بله دیگه رفته بودیم جای شما خالی بود عزیزم ایشالله یه روز بیایین تبریز تا همدیگه رو ببینیم




مامان علی (نازی)
10 مهر 92 20:28
سلام چه خوب که بهتون خوش گدشته من متاسفانه نتونستم بیامبا اجازه لینکتون می کنم


علیک سلام.ایشالله دفعه بعد تشریف میارین.
عزیزم چرا ادرستونو نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 14:16
دوستیاتون پایدارررررر
خیلی عکسا قشنگهه
معلومه حسابی خوش گذشتهه


ممنونم دوست گلم.
به امید اینکه شماو نی نی های گلتونورا ببینیم
مامان ریحان
14 مهر 92 17:55
سلام
دوستی هاتون مستدام
منم میخواستم بیام اون روز اما همسرم مریض شد دیگه سعادت پیدا نکردم بیام
ایشالا سری بعد

قالب جدیدم مبارک خیلی خوشگله



ایشالله عزیزم.
ممنونم
الناز
15 مهر 92 22:32
به به چه عکسای نازیییییییییییی خدایا این سویل ناز رو حفظش کن خیلی دوسش دارم....بچه ها چقد نازن...الای مث همیشه ژست گرفته....زندگی به کامتون خانمی
nice.design
14 دی 92 16:52
وای خدااا اون عکس اولیه خیلی نازههههه ماشالا دخترتون خوش عکسه