سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

حرفای مامان و دختر

1392/7/16 9:40
نویسنده : (مامان سویل)
479 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نوشت:دیروز داشتم برات میوه میدادم تا بخوری . وقتی انارو برات دون کردم بهت گفتم: سویل جون وقتی دونه دونه می خوری بشمور اعدادو مثلا یدونه یدونه بگو 12345 اینطوریمژه

سویل: مامان من می خورم تو بشماراز خود راضی

منم که مثل همیشه:تعجباولشخندهبعدشم

تازگیا خیلی علاقه نشون میدی به اشپزی:

تا میام اشپزخونه غذا درست کنم:زود میای: مامان کمکت کنم؟؟؟بعد میگه:میبینی دیگه دخترت داره کمکت میکنهمژه  منم  یه کارد کوچولو میدم دستت سیب زمینی و پیاز پوست میکنی عزیزم.

چند روز پیش که رو رخت خواب داشتیم با هم مشاجره می کردیم یدفعه چند قطره اشک از چشم در اومد فوری سویل گفت :مامان چرا گریه میکنی؟مژه منم زود گفتم: تو انقد حرسم میدی خودبه خود از چشم اشک در میاد.ناراحت

برگشتی میگی: دروغ نگو مامان تو هتوز خوابت میاد به خاطر همونه که اب اومد از چشمتقهقههخنده

منم؟؟تعجب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه مامان الينا گلينا
16 مهر 92 14:37
اي دختر بلاي شيرين زبون.شما ها از ما بيشتر مي دونيد .نميشه اصلاً گولتون زد.
دختر عمو (سارا)
21 مهر 92 17:28
سویل جونم هفته کودک مبارکبه خاطر تو بادکنک باد کردم بعدباهاش بازی کردم


ممنونم سارا جون
مامان علی
22 مهر 92 1:00
همیشه به گردش


همچنین گلم
مامان کیان
25 دی 92 12:41
سلام، ماشااله چه دختر نازی دارین وبلاگ تون هم خیلی خوشگلهمیشه لطفا تبادل لینک کنیم؟ kianjounam.niniweblog.com
مامان مهدیس (ملیحه)
27 مهر 93 16:02
سلام چه دخمل نازی دارین چقدر چشماش خوردنیه دوست داشتین به ما هم سر بزنید
(مامان سویل)
پاسخ
شما لطف دارین دوست عزیز. حتما