سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عیدتون مبارک

1392/8/12 9:28
نویسنده : (مامان سویل)
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

واما چند تا از حرفای جوجوی خونمون:ظهر که داشتیم می خوابیدیم مامان ودختری.

سویل :مامان

من: جانم

سویل: میگم مامان حالا که می خواییم نی نی بخریم

من: خوب

سویل:منکه قبلا گفتم 2تا باشه.یکی دختر یکی پسر. دیگه نمی خوام

میگم یدونه باشه خوبه

من: سویل چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سویل: اخه مامان خسته کننده میشهآخ

من:تعجبتعجب

دخترک ما همه چیرو میبره و میدوزه تعجب نکنین.نی نی در کار نیست فقط ذهنیات سویل خانومهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سویل و اراز
25 مهر 92 15:41
سلام عیدتون مبارک دوستای گلمون


عید شما هم مبارک عزیزم
فاطمه مامان الينا گلينا
30 مهر 92 11:28
چه با مزه ، ماماني مطمئني همه اين حرفها ساخته ذهن سويله و خبري نيست؟


دروغم چیه!!! اگه خبری بود حتما میگفتم
رها
1 آبان 92 12:13
ای جونم
سویلی کوچولو ، تو خودت هنوز نی نی هستی
عزیز دلم
از طرف من اون سویل خوشگلت و کن


مرسی رها جون ممنون که اومدی
مامان پینار
1 آبان 92 12:26
ماشالله چه ناز حرف میزنه . آدم میخواد درسته قورتش بده.
مامانی همه چی اول از تخیلات شروع میشه.


واقعااااااااااا
مامان ریحان
3 آبان 92 0:12
سلام
عیدتون مبارک
مامانی چراااااااااااا به حرف سویل جون گوش نمیدی بچه خوبه هاااااااااااا


سلام عزیزم عید شما هم مبارک.
خوب بسم الله شما گوش بدین دیگه
مامان ارمیا و ایلمان
5 آبان 92 8:28
الهی بگردم. عجب شیطونکیه.


خدانکنه عزیزم
ناهید
6 آبان 92 13:07
فدای این گل دختر خوشگل تو دل برو


خدانکنه ناهید جونم
عاطفه مامان الای
6 آبان 92 15:10
سلام عزیزم من مسافرت بودم رفته بودم تهران الی رو هم نبرده بودم تازه برگشتم مثل همیشه عروسک زیباست میبوسمتون پست جدیدم رو امروز میزارم تاشب


به سلامتی عزیزم.اخه الی جونم تنها بود.
الان میام عزیزم این گلها هم تقدیم شما
مرد اصیل
6 آبان 92 20:03
سلام ابجی گلم
امیدوارم تمام لحظات زندگیت به زیبایی سویل کوچولو باشه


ممنونم
مامان آی سل
7 آبان 92 0:25
خوب مامانی سویل جون هوس یه همبازی کرده...به قول بچه ها براش بخر دیگه....چقدر این دختر شیرین زبونه قربونش برم..
مامان سویل و اراز
7 آبان 92 1:46
سلام عزیزم خوبین؟ چرا خیلی وقته پست جدید نمیذاری دلمون واستون تنگ شد نکنه تو هم از نوشتن خسته شدی هاااااااااااااااان
مامان نادیا و نلیا
7 آبان 92 15:42
روزگاری بیش از اینها ما تمدن داشتیم......در پی صلح جهان ما قدم برداشتیم 7 ابان روز کوروش بزرگ گرامی
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 21:26
عزیز دلممممم چقدر عسلی اخهه بامزههههههههههههه
س
8 آبان 92 20:21
خدا براتون حفظش کنه.بای




مرسی عزیزم
راستی .میشه اسمتونو واضح بنویسین عزیز؟؟
مامان هدیه
11 آبان 92 14:29
قربون اون چشای خوشگلت بشم
چه شیرین شدی عسلم


خدا نکنه عزیزم.فدات
زهرا
17 اردیبهشت 93 23:14
ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه البته تاحدودی همسن دختر منم هستی به وب ماهم سربزنید