سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

یه سلامی پس از مدتها ننوشتنم....

1392/8/12 11:10
نویسنده : (مامان سویل)
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.

خوبیییییییییییین

خوشیییییییییییییییین

سلامتیییییییییییین

الهییییییییییییییییییییییی امین

وسلامی پس از مدتی ننوشتنم.چون حوصله ی چندانی نداشتم.ولی امروز دیگه عزممو جزم کردم تا بیامو بنویسم.واز دوستان گلم که هر لحضه جویای حالمون بودن خیلی متشکرم و روشونو میبوسمقلب

می خوام از ماه قبل بگم که یکی از اتفاقات :ثبت نام در اموزشگاه رانندگیم بود که کلاسمون تموم شده واز سه شنبه میریم واسه اموزش رانندگی.

کیش این بوده که: رفتیم عروسی دوستمون بوکان خیلی بهمون خوش گذشت جای همتون خالی مراسمشون از 6بعد از ظهر شروع شدتا2شب ادامه داشت.که روز چهارشنبه بود. دختری ما هم انقد رقصیده بود که تا فردا صبح به زور بیدارش کردم اخه داشتیم میرفتیم بازارش

از بازار هم واسه سویل:

گیره و ساق و..یه پارچه هم واسه خودم  گرفتم.

اما از سفرمون که 5شنبه شب رسیدیم خونمون فرداش هم خونه ی عزیز اینا بودیم

دیزوز دستمو گذاشتم روسرم.دخترک صدام میکنه:مامان نیگاه کن

مامان نیگاه کن

منم میگم :سویل حرف نزن یکمی بعدا نیگات کنم

دخترک : مامان مگه داری رانندگی میکنی خوب یه لحضه نیگام کن دیگه

منم:

اینم قسمتی از عکسامون :

ع

عزیزم هرگز برای خوشبختیت امروز و فردا نکن..

اینم کادوی مامان جون واسه سویل خانوم

اینم کادوی خاله مرضیه من از مکه واسه سویل

 

اینارو هم خودمون واسه دخترک خریدیم از جلفا

اینارو هم بابایی واسه دخترک خریده بود که سویل با دیدنشون کلی ذوق کرده بود

وکتابهایی که برا دخترک از نمایشگاه کتاب خریده بودیم

اینم یه کادویی از طرف بابایی به یاد کوچیکی های خودش واسه سویل خریده بود.

اینم کادوی عزیز جون واسه سویل از مشهد

دخترک در حال نقاشی ودیدن کارتون.این شلواری که تنشه بازم عزیز جون براش از بوکان خرید.

مرررررررررسی عزیز جون دوست داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

امیدوارم خورشید دلت همیشه روشن باشه و بتابه عزیزم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عاطفه مامان الای
12 آبان 92 14:00
سلام به به چه لباسهای خوشگلی همه چی عالی بود لذت بردم عزیزم قربون شکل ماهت بره خاله
الی ده روز بیشتره مریضه خوب نمیشه حتی خشکیت شده خوب نمیشه
کاش تابستون بود تند تند همدیگه رو میدیدیم بعداز عید سعی میکنیم زیاد ببینیم همدیگه رو عزیزم میبوسمتون



سلام خانومی.خدا نکنه عزیزم
ایشالله بعد عید میبینیمتون عزیزم
مامان آیسلی
12 آبان 92 17:11
سلام عزیزم خوش اومدین دلتنگتون شدیم وایییییییییییی چه کادزهایی مبارکتون باشه دخترنازم


مرسی گلم دوستون داریم
الهه مامان روشا جون
13 آبان 92 2:48
سلام عزیزم.خوبید/این مدت کهنبودیم خیلی دلمون واستون تنگ شده بود.

همیشه به عروسی.خوش باشید.

سویل جون هدیه ها و خریدهات مبارکت باشه.ایشالا به سلامتی از تک تکشون استفاده کنی


الهه جون تو همیشه لطف داری عزیزم میبوسمتون


عاطفه مامان الای
13 آبان 92 15:14
عزیزم مرسی از اس خیلی خندیدم والبته خوشم اومد من دو سه تا از این کار را رو کردم
یعنی روی برادر شوهر رو کم کردم وهنر کردم وبه آرزوم رسیدم که دیگه نیمبینمشون


نوش جاااااااااااااااااان
سعیده مامان آنیسا
13 آبان 92 17:56
به به خانوم همیشه به گردش مطمینم که خوش گذشته چون ما هم یه دوستی داریم که کرد مهاباد هستن واقعا عروسیهاشون حرف نداره عالی وسایلهای جیگر طلا هم مبارکش باشه


سلام عزیزم اره بهمون خیلی خوش گذشت جای شما خالیواسه انیسا جونم
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 13:33
کادوهای خوشگلت مبارک عزیز دلمممممممممم
همیشه لبت خندون باشه


مرسیییییییییییی
مامانیِ زهرا
14 آبان 92 15:05
همیشه به شادی و عروسی
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
سوین جونم خریدهای جدیدت مبارکت باشند عزیز دلم


رها
16 آبان 92 13:45
سویل خوشگل
ماشا.. هر روز خوشل تر میشیااااا

مامانیش یه عکسم از نقاشیاش بذار ببینیم


حتما عزیزم خوب شد گفتی اصلا یادم نبود رها جون مرسی
فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 17:55
واااااااااای کاش من جای سویل بودم با اینهمه هدیه های قشنگ ،خاله شریک نمیخوایی مبارکت باشه عسلکم همیشه به شادی و گردش


چرا که نه قابلی نداره خاله جون همش واسه شما
negin
17 آبان 92 11:24
مبارکش باشه گل دخترررررررر

آپم


اومدم
مامان آی سل
17 آبان 92 22:44
به به چه خریدهای خوشگلی،مبارکه و در آخر چه دختر نازی عزیزم بوسسسسس


الناز مامان بنیا
20 آبان 92 14:18
همیشه شاد باشی دوستم با این دختر نازت ممنونم عزیزممممممممممممممممممممواسه بنیا جونم واینم واسه مامانی
مامان هدیه
20 آبان 92 19:24
مبارکه خوشگل خانوم دست عزیزجونم درد نکنه
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی عزیزم. هدیه جونمو ببوس
مامان سویل و اراز
21 آبان 92 12:02
خواب برخیز که امروز کسی در خواب نیست ایـن هـمه تشنه لبی ماهیتش از آب نیست عـطر خون پر شده بر دامــن هر شـاخه ی گل باغبان غافل از آن گل که بر او اراب نیست
مامان سویل و اراز
21 آبان 92 12:03
مامانی دیگه بهمون سر نمیزنی چی شده ؟ هاااااااااااااااااااااااااااااااان اهااااااااااای بیوفا دیگه دوسم نداری؟
(مامان سویل)
پاسخ
این چه حرفیه شهره جون فقط یکم سرم شلوغه
مامان ستاره
26 آبان 92 0:18
سلام عزیزم به وبم خیلی خوش اومدی خوشحالم کردی ... ولی من قبلا چندین بار به وبت اومده بودم ولی با عرض شرمندگی نظر نذاشته بودم ... فقط عکسای دخمل خوشگلتو نگاه کرده بودم و رفته بودم ...
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی عزیزم.خواهش میکنم
مامان پینار
27 آبان 92 12:44
همیشه به گردش و تفریح و شادی به به چه قدر کادو مبارکه سویل جااااااااااااان
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم خاله جون قابله شمارو نداره
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 10:07
به سلامتی دوست خوبم همیشه به گردش و شادی کادوهای سویل جونم هم خیلی خوشگلن مبارک باشه به سلامتی استفاده کنی خوشگل خانم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم عزیزم قابل شیدا جونمو نداره
مامان آرال
3 آذر 92 11:31
وای خدا چه لباسهای خوشگلی خریده این سویل جون، چه کادوهایی گرفته مبارکش باشه