سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

دی ماه

1392/10/25 11:31
نویسنده : (مامان سویل)
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان.....عزیزمممممممممممممممم.........

جونم برات بگه که هفته پیش که میشد19دی قرار بود دایی جون بره سربازی.که یک روز قبلش ما رو عزیز جون واسه شام دعوت کرده بود رفتیم خونه عزیز اونجا هم شلوغ پلوغ بود. همه فامیل میومدن دیدن دای دای . داشتیم شام می خوردیم که یکدفعه چشمم به صورت  دای دای افتاد با خودم گفتم .دیگه از فردا خونه نیست و.....بغضم گرفت و به یه بهونه ای که کسی متوجه نشه رفتم تو حیاط کمی گریه کردمو برگشتم سر سفره. سعی میکردم کسی صورتمو نیگاه نکنه تا متوجه گریم نشن. خلاصه اون شب هم به پایان رسید و موقع خداحافظی خودمو خوب نگه داشتم تابدون گریه بوسش کنم.ساعت1بود که اومدیم خونمون .

فردا تماس گرفتم باباگفت :خودم بردمش دم در پادگان. ما هم که خونه ی مادر حمید مراسم داشتیم. نمیتونستم برم پیش مامان .عصر که بعد مراسم باهاش تماس گرفتم دیدم داره گریه میکنه. که مهران تماس گرفته و میگه من اینجا سردمه و سیر نشدمو .....از این حرفا .بعد منم بساطمو جمع کردم و رفتیم پیش مامانم اینا و فرداش هم با هم رفتیم دیدنش که .............بماند.

سویل جونم دیروز که میشد24دی بابایی مارو برد خرید و کلی خرید کردیم. 3تا پیرهن خوشگل. ویه زاکت2تیکه  واسه مامانی با یه جفت صندل قرمز رنگی که بابایی عاشقشه.و یه جفت بابت خوشگل نارنجی هم واسه شما گل دختر گرفتیم.

عزیز برات یه شال کلاه خوشگل بافته با یه ست تل سر و پاپوش و کش اویز . دست گلش درد نکنه

بگم از سویل خانوم تا چشم مامان و دور میبینه حسابی به خودس میرسه

یا اینکه موهاشو شونه میکنه تو صورتشو جلوی اینه و........

بعضی وقتا هم دوست داره فقط عکسبرداری کنهالبته فقط از خودش.

ویه موضوع دیگه که میشه تولد بابایی که اخر این ماهه.ایشالله که بتونم خوشحالش کنم. اگه ایده ای داشتید لطفا برام بگید

و یه چیز دیگه که می خوام بگم....................... اینه که.......

 

 

اینه کهههههههههههههههههههههههه

 

اینه که.......

.........

 

 

بگم؟؟؟؟؟؟؟

اگه گفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیه؟؟

حالا  بماند بریم سراغ عکسا:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

منصوره
25 دی 92 11:41
سویل جان خیلی زیبایی مامانش اسپند یادت نره اون ست هاتم خیلی قشنگن همش برا سویل جونه
مامان آیسو وآیسا
25 دی 92 13:19
وای دوست نازنینم....چه خبر ؟؟؟؟؟ پستت عالی بود ... حالا برو خصوصی میام بازم نظر بزارم برات
مامان آیسو وآیسا
25 دی 92 13:21
lمن میدوووووووووونم اون چیه ببوس سویل نازمووووووووو چه خشگل شده عکسهاش وسایلهای خشگلشم نازن مثل خودش مبارکش باشنبرا سویل مامانیش و..........
عاطفه مامان الای
25 دی 92 14:07
عزیزم مبارکت باشه ایشالله تو روزای شاد بپوشی چرا گرفتاری گلم؟ داداشتم الهی سلامت بره وبرگرده
مامان عرشیا
25 دی 92 17:31
قربون خانوم طلا برم با اون تیپش .
سعیده مامان آنیسا
25 دی 92 21:07
عزیزم ایشالاه داداشت به سلامتی خدمتش تموم میشه ومیاد پیشتون وشما یه شیرینی به ما میدین لباسای نوت هم مبارک باشه دست مامان جون هم درد نکنه که برات تل و پاپوش بافته واقعا داشتن مادر هنرمند نعمتیه ما اگه این مادرارو نداشتیم چیکار میکردیم
مامان آیسلی
27 دی 92 18:03
فرناز خاله آرسن جون
27 دی 92 19:25
آخی وقتی خوندم دلم یه جوری شد ایشالله داداشی صحیحو وسالم خدمت سربازیش رو تموم کنه لباسهای قشنگ سویل جونی هم مبارک باشه حالا گلم اون چیزی که میخواستی بگی چیه؟؟ نکنه مامان میخوایی بشی
مامان صدرا
28 دی 92 14:47
سلام مامان سویل خوشحال شدم از وبتون دیدن کردم چون همشهری هستیم چند وقت دنبال یه دوست همشهری میگشتم واقعادختر ناز ودوست داشتنی دارید .اگه دوست داشتین از وب پسرم دیدن کنید خوشحال میشم. صدرا عشق مامانفس بابا
(مامان سویل)
پاسخ
عزیزم ادرس نذاشتی
مامان آرال
29 دی 92 20:48
سویلی ناز خیلی دوست دارم دوغوردان سویلی سئوملیسن
آی سل
2 بهمن 92 0:10
خریدات مبارک عزیزم...ایشاله همیشه سلامت باشید.
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:31
سلام گلم . ماشاءا... به این دخترملوس وزیبا .خدائیش من از دیدن این دختر سیر نمیشم . مامانی اسفندت رو به راهه؟؟؟ چشم نخوره ایشاا....
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:32
راستی گلم .میشه لطفا یه سر بیاین وب ما و پست ثابتمونو ببینید. زیاد وقتتونو نمیگیره .فقط یه کم عجله دارم. منتظر رای شما هستم گلم. ممنون.
مامان علی (نازی)
3 بهمن 92 0:16
مامان صدرا
3 بهمن 92 13:58
اگه تو صفحه اسم صدرا عشق مامانفس بابا رو بزارید مشاهده خواهید کرد .
nice.design
5 بهمن 92 13:54
سلام مامان سویل عزیز، پوستر رو نخواستین؟ اگر پسند نشده موردی نیست، فقط بهم اطلاع بدید ممنون
(مامان سویل)
پاسخ
ببخشید دیر اومدم. نه اتفاقا پسند شد والان پولو واریز کردم
مامان سویل و اراز
5 بهمن 92 23:40
سلام دوست گلم خوبین؟مرسی که جویای حالمون بودی سویل جون خریداتون مبارکتون باشه دست مامانبزرگتم درد نکنه مخصوصا کلاه مشکیتو خیلی پسندیدم مامانی بفرما خصوصی
(مامان سویل)
پاسخ
علیک سلااااااااااااااام وظیفه بود خانومقابل شمارو نداره گلم
مامان عبدالرحمن واویس
6 بهمن 92 18:55
عزیزم چه عکسای خوشملی مامانی بهماهم سربزن منتظرتونیم
(مامان سویل)
پاسخ
چشاتون خوشگل میبینه
nice.design
7 بهمن 92 12:52
سلام پوستر به دستتون رسید؟ می خوام خیالم راحت بشه ممنون میشم اگه خبرم کنید
(مامان سویل)
پاسخ
نه هنوز نرسیده
nice.design
8 بهمن 92 10:15
من با یه پی سی دیگه براتون گذاشته بودم، شاید واسه همونه که نرسیده،چون واسه یکی از دوستان دیگه هم همینطور شد نمیدونم چرا بفرمایید http://upir.ir/files/e1b39793c4e4.jpg رسید، بهم بگید ممنون
مامان بنیتا
8 بهمن 92 17:38
ایشالا به سلامتی دوران سربازی برادرتون هم می گذره عزیزم سویل جونم خریدات مبارک به خوشی استفاده کنی گلم خبرت احیانا دوباره مامان شدن نیستمن که اینجوری حدس می زنم
(مامان سویل)
پاسخ
مرسی گلم.اره درسته
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
8 بهمن 92 23:27
سوسن جون ایشالا داداشت به سلامتی برمیگرده و همگی به همون روزای قدیم که کنار هم بودید برمیگردین. خریدهاتونم مبارک باشه.به خوشی ازشون اتفاده کنید. میگم نکنه خبری که میخواستی بدی ولی ندادی نی نی دوم باشه؟من فکرم رفته به این موضوع تو رو خدا زودی بنویس چیه دارم می میرم
(مامان سویل)
پاسخ
ممنونم گلم افرین به دوست باهوشم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
8 بهمن 92 23:29
عکسای سویل جونمم خیلی خوشگل بود.چه ست خوشگلی دست مامان جون درد نکنه.
(مامان سویل)
پاسخ
قابل شمارو نداره عزیزم.چشاتون خشگل میبینه
مامان ریحان
10 بهمن 92 18:51
سلام ایشالا برادرتون به سلامتی سربازیشون تموم بشه و برگرده به کانون گرم خونواد ه تون کلاه و ست خوشگل پاپوش و تلش خیلی خوشگله دست مامانتون درد نکنه خریداتونم مبارک ایشالا به سلامتی و به شادی استفاده کنید
(مامان سویل)
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییواسه ریحان جونم
مامان آیلین
8 اردیبهشت 93 11:29
سلام ماشاله چه دخمل نازی داری به منم سر بزن
(مامان سویل)
پاسخ
علیک سلام مامانی ممنونم. الان اومدمبرا ایلین جون