سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عسلم

1391/7/19 8:21
نویسنده : (مامان سویل)
397 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام خوشگل مامان وبابا.لبخند

دوشنبه رفته بودیم خونه ی عمه  اینا که من تو رو گذاشتم وتنهایی رفتم دندانپزشک نازگلم از اونجا واسه تو وسودا جونم گل سر گرفتم. وقتی رسیدم خونه مشغول بازی بودی البته منم با عجله رفتم وبرگشتم تا احساس تنهایی نکنی گلم .بعد که رسیدم بهم گفتی مامانی میشه بلند شی باهم برقصیم اخه مامان جونو عمه داشتن میرقصیدن.منم با اینکه خییلی خسته بودم ولی قبول کردم و...

برا روز کودک برات یه جفت کفش قرمز گل دار . یدونه هم شلوار رنگی بیرون برات خریدم که تو تنت عکس می ندازمو میزارم.

عزیزم دیروز که خسته از اموشگاه رسیدیم من غذا رو زود اماده کردم . بعدش برات لقمه میگرفتم .اومدم بشینم پشت نت تا کامنتاتو چک کنم دیدم برام یه لقمه گرفتی و میگی:مامانی بیا برات لقمه گرفتم . وااااااااااااااای که همون لحضه کم مونده بود از خوشحالی غش برمبغلهوراتشویق. بعدش میگی مامانی میبینی دیگه منم میتونم مثل خودت لقمه بگیرم.واااااااااایییییییییی که از خوشحالیم دیگه خستگی یادم رفته بودقلب.

بعدشم که باهم رفتیم خوابیدیم و.. من قبل شما بیدار شدمو شامو حاضر کردم که پیراشکی وسالاد الویه درست کرده بودم وعسلم از همون ابتدای کار  می خورد تا اخر شب اخه نانازم سالاد الویه خییییلی دوس داری فدات بشم الهیییییییییبغل

الانم برم نهارمون اماده کنم تا ظهراز گشنگی... چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
20 مهر 91 10:13
سلام ماشالا به این دخمر ناز که عین هلو می مونه خدا حفظش کنه روز کودک هم براش مبارک باشه و کادوهای خوشگلش امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشه مرسییییییییی از حضورتون از لطفتون ممنون گلی خانمو ببوسید


ممنونم خاله جونم
دوست عمو پورنگ
21 مهر 91 12:16
سلام وب خوبی دارید به وب من هم بیایید و نظر دهید


الهه مامان روشا جون
21 مهر 91 14:38
سلام مامانی.خوبید؟
چه کیفی کردی که سویل جونم واست لقمه گرفته.
ماشالا دیگه واسه خودش خانومی شده.
خدا حفظش کنه.


الهه جون واقعا خیلی کیف کردم بذار دخترت بزرگ شه وقتی از این کارها کرد متوجه میشی که من چی میگم. یعنی ادم روحش شاد میشه
مامان آیلا
22 مهر 91 8:51
آفرین به این دخملی کد بانو


مر30خاله جون