سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

بی حالی سویل....

1391/7/22 21:54
نویسنده : (مامان سویل)
428 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام دوستای گلم.لبخند

دو روزه که سویل شب ها موقع خواب گریه میکنه وقتی هم می پرسم عزیزم چیه...و ..جاییت درد میگیره اصلا جواب نمیده . یعنی هیچ نکته ی بدنشو نشون نمیده احساس میکنم بهونه گیری میکنه تو این چند روز فقط کارش شده گریه و... بعد شبها تا ساعت3بیداریم تا خانومی اروم شه امشب هم که بابایی خوابوندش .

عزیزم نمیدونم چته وچی شده ولی از خدا می خوام زود حالت خوب شه. نمیدونی بابایی چقدر دوست داره فقط داره به تو فکر میکنه که چرا اینطوری شده .متفکر

الانم منتظرم بابایی بیاد تا ببرمت دکتر شاید دکتر بتونه دلیلشو پیدا کنهناراحت


 پی نوشت:عصر رفته بودیم خرید.وقتی هم که خرید تموم شد سویل خانومو بردیم شهر بازی. وقتی شهر بازی رو دید خیلی خوشحال شد و از بابایی می خواست تا سوار همه دستگاه ها بشه وبابایی هم با کمال میل قبول کرد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بابایی دوست داریممممممممممممممممم هورابعد از اینکه هم رسیدی زود خودت تو حیاط گفتی مامان جیش دارم مامانی هم انقد خوشحال شد که نگو. هورا

عزیزم الانم داری با مامان جون خله بازی می کنی قوربونت برم چند لحضه پیش که من داشتم وسایل ها رو جابه جا می کردم مامان جون گفت سویل دست نزن.

برگشتی گفتی:چیه که بابای خودم خریدهتعجب

منم گفتم سویل این چه حرفیهساکت

بعد مامان جون هم گفت:اگه بابای توئ پسر من هم هست .

حلا عوض اینکه بگی اره مامان جون . میگی اول بابای منه بعد پسر شماتعجبتعجب

واااااایییییییییی منم موندم میون شما دوتاکلافهآخ

کمکم کنید با این زبونای سویل  فعلا بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیه
22 مهر 91 22:30
چه دختر نازی .خدای مهربون براتون حفظش کنه


مرسی عزیزم
مامان صبا گلی
23 مهر 91 22:35
دلم میخواهد مادر خوبی باشم هم در کودکی فرزندم،هم در نوجوانی اش،هم در جوانی اش! تعریف مادر خوب چیست؟سراسر فداکاری؟! نه من نمیخواهم اینگونه خوب باشم! نمیخواهم دوست داشتن او موجب شود تا خودم را فراموش کنم! من نمیخواهم از صبح در آشپزخانه تنها همه ی کارها را انجام دهم و برای ناهار فرزندم را صدا بزنم ! میخواهم که او هم در کارها مشارکت کند! من نمیخواهم مثل بعضی مادران برای فرزندم چایی ببرم وقتی او در اتاقش درس میخواند یا با رایانه کار میکند! من نمیخواهم همیشه وقتی فرزند نوجوانم از مدرسه برمیگردد غذایش را آماده کنم! من نمیخواهم همیشه کارهای ناتمامش را تمام کنم!چه زمانی که کودک نوپایی است و میخواهد از زمین بلند شود چه زمانی که بزرگتر است! جنسیت فرزندم برایم تفاوتی نمیکند چه دختر باشد چه پسر باید مسئولیت کارهایش را به عهده بگیرد! من نمیخواهم فرزندم آرزوهای مرا برآورده کند!آنچه که من به آن نرسیدم! من میخواهم که فرزندم بداند مادر هم انسان است و توقع نداشته باشد که برایش یک فداکار تمام عیار باشم!
مامان آیلا
24 مهر 91 9:00
ای بلا چه سر زبون دار شدی
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
26 مهر 91 0:07
ممنون که پیشم اومدید شما لینک شدید