سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

حال سویل بهتر شد اخ جووووووووووووووووووووون

1391/7/29 17:30
نویسنده : (مامان سویل)
281 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                        سلام دوستا ی گلم خوبید؟ خوشید؟سلامتید؟

امیدوارم حال تک تک دوستای گلم خوب باشه منم حالم خییلی خوبه .خییلییییییی

اومدم یه خبر خوش بدم براتون که سویل نازنازیه مامان وبابا حالش خوب شده.همچنین حال مامان بابا هم خیلی خوبههوراهورا

عرضم به خدمت: که امشب میریم نمایشگاه اتومبیلقلبوااااااایییییییی  من عاشقه نمایشگاه اتومبیلمهورااامروز حالمون خیلی خوبه درسته که دیروز رفته بودیم کوه وخیلی خسته شدیم ولی چون خوشگل حالش خوبه ما هم سر حالیم

عزیزم من وبابایی خییلی دوست داریم...عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
29 مهر 91 19:57
خوش بگذره عزیزمممم


ممنونم خانومی
مهسا
29 مهر 91 20:33
سلام ممنون از این که به من سر زدید دخترتون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی نازو با نمکه



مر30عزیزم
ناهید
30 مهر 91 8:08
سلام چه دختر نازی دارین من لینکتون کردم


ممنونم عزیزم منم لینکتون میکنم
مامان آوین
30 مهر 91 20:48
بووووووووووووووووووووووووس
چه عسلی چه نفسی ماشششششششششششششششالا
به وبلاگ منم بسرید



خانومی ادرس نذاشتی چراااا؟؟؟
ناهید
1 آبان 91 11:00
سلام مامانی اگه میشه از سویل عکسای بیشتری بذار مرسی


حتما عزیزم