سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

عشقمیییییییییی

1391/8/2 20:13
نویسنده : (مامان سویل)
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عرض میکنم خدمت دوستای گلم .لبخند

امیدوارم حال همگی خوبه خوب باشه.حال ما هم خوبه خداروشکرلبخند

اگه دیر به دیر میام به بزرگی خودتون ببخشید اخه کلاس بدجوری مشغولم کرده اخه اواخر این ماه هم امتحان کتبی داریم دارم تلاش میکنم که موفق بشم .دوستای گلم دعام کنید خییلی ازتون ممنونم.قلبدوستتون دارم.

واینا هم 2تا از عکسای سویل که دوستان درخواست کرده بودن

واما یه عکس دیگه


 این عکس هم از پاییز پارساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی حلما
4 آبان 91 8:55
سلام به مامانی و این دخمل مخملی . حلما هم وقتی اخم میکنه عین سویل میشه .زنده باشه


واقعا,ممنونم خاله جون
مامان ملینا
4 آبان 91 9:04
سلام سویل خانم ،ان شالله که همیشه سلامت باشی گلم.با اون عینکت بیام قورتت بدم .


ممنونم خاله دوستتون دارم ملینا جون هم خییلی ماهه به خدا
ناهید
4 آبان 91 9:14
وای چه دختر نازیییییییییییییییییییییییی ای جووووووووون


مرسی خاله جون
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 15:31
چه عسلی خاله اکثر عکساتو دیدم خوشحالم که دیدمت ووروجک خانوم پیش ما هم بیاید با اجازه لینک شدید


ممنونم خاله ما هم لینکتون کردیم
مینا
5 آبان 91 23:37
http://amour-en-portrait.ca.cx/
مامان آیلا
6 آبان 91 8:55
بستنی خوشمزه بود نوش جونت
مامان آیلا
6 آبان 91 8:57
با اجازه یک سوال داشتم شما کلاس آشپزی می رید


نه عزیزم میام میگم برات
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
9 آبان 91 7:14
ایشالله موفق میشی


ممنونم عزیزم از اینکه بهم روحیه میدین
مامان ساینا
9 آبان 91 23:12
ماشاله چقده شما خانومی خوشگلم.

مرسی خاله جونم شما لطف دارین