سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

امروز وخودم تعطیل کردم

1391/9/20 10:13
نویسنده : (مامان سویل)
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم امروز حال اموزشگاه رفتنو ندارم یکمی هم می خوام کار خو.نه انجام بدمو .......

نمیدونم از کجا باید شروع کنم خمیازههنوزم خوابم میاد .

سویل هم داره پلنگ صورتی تماشا میکنه مژهمیگه: مامان لطفا برام قهوه بیارچشمتعجب

میگه :مامانی بخاطر من نمیری اموزشگاه بخاطر اینکه من گریه نکنم؟؟سوال

فعلا بایخمیازهبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوثری
20 آذر 91 10:46
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید


گلم اشتباهی در کار شده من شرکت نکرده بودم
مامان زینب
20 آذر 91 14:10
سلام عزیزم
چه دختر خوشگلی خدا برات حفظش کنه
ممنون که به ما سر زدید
با افتخار ما هم شما را لینک کردیم


ممنونم عزیز
مامان آراد(خاطره)
20 آذر 91 20:34
سلام..ممنون که پیشمون اومدین.
با افتخار لینک شدین.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم..
دخمل خیلی نازی دارین.خدا براتون نگهش داره


سلام.منم همینطور عزیزم خییلی ممنونم
مامان ریحان عسلی
21 آذر 91 14:50
سلام
مرسی از پیام تبریکتون خدا سویل جونو براتون نگه داره


ممنون
مامانی حلما
22 آذر 91 7:59
سلام . اول یه گاز از لپهای خوشمزه سویل جان جای من بگیر . دوم میتونم بپرسم شما آموزشگاه چی دارین ؟


مامان ملینا
22 آذر 91 9:34
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
ناهید
22 آذر 91 14:02
عکسایی که تو پست ثابت گذاشتین خوشگله امیدوارم همیشه شاد باشین و دیگه هیچ وقت بی حوصله نباشین


ممنونم گلم
مامان آی سل
22 آذر 91 20:26
سلام عزیزم .سویل جون خیلی نازه.خیلی خوشحال میشم.من شما رو لینک میکنم.


علیک سلام منم با افتخار لینکوندمتون
مامان سويل و اراز
22 آذر 91 23:53
سلام دوست عزيز من شما رو لينك كردم شما چرا نكردين


سلام عزیزم ادرستو برام بذار تا بتونم لینکت کنم

الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:21
اخ که جه تعطیلی خوبه


الناز جون واقعا کییییییییییف داره هااااااااااااا