سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

بدون عنوان

1391/9/23 8:34
نویسنده : (مامان سویل)
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .امیدوارم حال همگی خوب باشه .ما هم خوبیمو دعا گو.

امروز پنجشنبه هستش که ما واسه نهار دعوتیم از طرف خاله رقیه به تالار منظریه که عزیز اینا هم از دیروز اومدن خونه ی ما تا امروز با هم بریم وبعداز نهار هم که عذاداریو.....

از مامان سویل واراز جون می خوام تا ادرسشو برام بذاره تا بتونم لینکش کنم خیلی ممنونم عزیزمقلب

راستی نمیدونم که از فردا بتونم بیام یا نه حالا بای تا دیدار بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ناهید
26 آذر 91 8:02
سلاااااااااااااااااام مامانی خوبین چرا دیگه نمیتونین بیاین


عزیزم مشغول اسباب کشی ام
مامان آریا
26 آذر 91 11:19
سلاممممم . به به چه عکسای خوشگلی . البته گل دخترمون خوشگل هست عکساشم خیلی خوشگله . ایشالا همیشه شاد و خندون باشین


چشاتون خشگل میبینه خاله
مامان ساجده
27 آذر 91 20:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان ساجده
28 آذر 91 10:49
مرسی عزیزم خیلی لطف کردید


ممنونم
مامان مهنا
28 آذر 91 12:20
سلام عزیزم مرسی از حضورت و تبریک برای تولده دخترم


وظیفه بود خانوم
مامان سويل و اراز
28 آذر 91 17:05
سلام عزيزم اين بار سوممه ادرس مينويسم راستي اهل كجايي؟
اين وبلاگ دومم منيم نازلي ملكلريم
http://shohrerafat1364.niniweblog.com/


با افتخار لینک شدید البته ببخشید من دیر اومدم
اناهیتا
28 آذر 91 19:28
مادره من مادره من تو یاری و یاور من مادره من مادره من تو سرور و باور من

سلام به همه مامانای گل دنیا و به مامان و بابای سویل از طرف من ببوسیدش نه لپشو ببوسید مرسی دوستون دارم


ممنون گلم
ناهید
29 آذر 91 13:57
محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی
مامان ملینا
30 آذر 91 12:10
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


ممنونم خانوم
مامان کوثری
1 دی 91 0:13
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . . از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://ninimod.niniweblog.com/ http://niniparti.niniweblog.com/
مامی طاها
1 دی 91 23:51
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود

به روی چشم

کیارش
4 دی 91 17:00
سلام. سویل جون وبلاگ قشنگی داره. من وبلاک سویل جون رو تو لینکام گذاشتم شما هم من رو لینک کنین. خوشحال می شم
خدا واستون سویل جون رو نگه داره


با کمال میل
مامان شایان
10 دی 91 16:16
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و جشن دندونی و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید