سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

سلام نفسم.............

1391/11/15 9:26
نویسنده : (مامان سویل)
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه همه .

 

سلام به روی ماه دخترکم که از گل پاکتره. الهی من بمیرم برا این مضلومیتت عزیزم.

 

خوشگلم 2روزه که مامانی مشغول دوخت لباس عروسیه که هنوز تموم نشده .ودخمل کوچولوی مامان هم که مریضه و سرما خوردگیه شدید گرفته وقتی سرفه میکنه حس میکنم الان دلو رودش میریزه بیرون و کم میمونه تا گریم بگیره که چراااااااااااااااااااااااااااااااا...............

 


 

واما از تولد سویل خانوم بگم که تم زنبوری رو بابایی تصویب کردن.مژه

از همه ی عزیزانی که بهمون پیشنهادهاشونو داده بودند بی نهایت سپاسگذارم.خجالتواقعا شرمندم کردینخجالت


راستی خیلی ازتون ممنون میشم که ایده های قشنگتونو در این خصوص بدونمهوراهوراهورا

 

واما لباس سویل جونم خودم دارم امادش میکنم که روز تولدش مثل ستاره یا نه مثل زنبور بچرخهقهقههقهقههخنده

چشمکواما نظر که خداکنه یادتون نره...چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهسا مامی کیارش
15 بهمن 91 10:20
اووووووووووووخیش سویلی جووووووونم سرما خورده؟؟؟ عزیزدلم ایشالله زود زود خوب شی.
راستی پیشاپیش تولدتم مبارک و منتظر عکسای خوشگل تولدت هستم عزیزم


اره خاله جون شدیداااااااااا مر30
ممنونم باشه حتما
فرشته مامان نیایش
15 بهمن 91 12:13
سلام عزیزم. مرسی قربون شما لطف دارین. خیلی خوشحال میشم که تو لینک دوستانتون باشم. در ضمن تم زنبور جالبه...
گوزل گیزیزین اوزونن اوپون


شما هم ار روی گل نیایش جون
ناهید
15 بهمن 91 13:16
سلام جیگروووووووووووووووو عکسا خیلی با حال بود خیلی هنرمندی خواهر ولی فکر دل من شکمو رو نکردی اون همه غذاهای خوشمزه رو میبینم دلم میخواد واقعا آخه چرا اینکارو میکنی
سویل جونو ببوس


علیک سلام نوش جونت خاله البته منظورم عکسا هستن.منکه به تو میگم یه روز بیا خونمون از همشون برات بپزم تا یه دل سیر نوش جون کنی
مامان مینا
15 بهمن 91 17:16
سلام عزیزم چند وقت پیش اومده بودی وبلاگ ریحانه ی ن ولی متاسفانه من نتونستم بیام اینجا ولی حالا اومدم.
دخترت خیلی خیلی نازه خدا حفظش کنه..

راستی تولدشم خیلی خیلی مبارک باشه
ببینم مگه خیاطیت انقدر خوبه که خودت داری براش لباس عروس میدوزی؟؟؟ آفرین به این مامان هنر مند و خود کفا. من خودم مدرس طراحی و دوخت لباس هستم کمکی از دستم بربیاد دوست دارم راهنماییت کنم.
از لباسی که دوختی حتا عکس بگیر و بزار اینجا

در ضمن تم زنبور خیلی خوبه اما سعس کن خیلی دخترانه باشه منظورم اینه که در کنارش از گل صورتی هم استفاده کنی چون زنبور به رنگ زرد و سیاهه که یه رنگ دخترونه و رنگ شاد نیستش.


سلام عزیزم خیلی ممنونم.بازم بی نهایت متشکرم اره عزیزم لباس هم واسه خودم میدوزم هم واسه سویل باشه وقتی تموم شد حتما عکسشو تو تن سویل خانوم میذارم. راستی خیلی ممنونم از راهنماییتون ایده جالبیه

مامان آی سل
16 بهمن 91 0:12
الهی فدای تو عزیزم ایشالله زود خوب شی.پیش پیش تولدت مبارک.


خدانکنه عزیزم خیلی ممنون
مامانی طهورا
16 بهمن 91 1:27



متشکررررررررررررررررررررررررررم