سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

سویل جونی وحرفای گنده گنده

1391/11/16 9:24
نویسنده : (مامان سویل)
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام من اومدم اومدم بگم حال سویل داره بهتر میشه.

خدایا شکرت صد هزار مرتبهمژهبغل

راستی 2روز پیش برف اومد اونم چه برفی  وای منکه کیف میکردم وقتی میرفتم زیرش. بازم خدا جون شکرت.

لباسم فقط گلهاش مونده امروز تموم میشه هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیروز هم رفتیم خونه ی دوست بابایی که 2تا پسر ناز قشنگ داشت که اسم بزرگتره مهدی واسم کوچولو سجاد بود خیلی با نمک بود سویل هم قاطی اونا شده بود داشتن دوووووووف دوففففف  دووووف بازی میکردن منظورم پلیس پلیس.

موقع اومدن هم بردیم امپول سویل رو دادیم تزریق کردن. اون موقع سویل بغل من بود که بهم میگفت مامانی بابایی بیاد بغلم کنه انگاری بچم فهمیده مامانش دل وجرئت نداره ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااابغل

راستی روز 22 بهمن هم عروسی دعوت شدیم تا اون موقع باید تدارکات تولد رو ببینیم اخه یه روز قبل تولد سویل تولد دختر خاله بنده فاعقه جونهچشمک


حرفای سویل جون:

دیروز که داشتم ظرف هارو خشک میکردم گفتم سویل بیا بشین کنارم بعد بهش دستمال دادم گفتم مثل مامانی پاک کن ببینم بلدی خانوممبغل؟؟/

داشت همیجوری پاک میکرد که یدفه برگشت گفت: خوب بگیر خودت پاک کن دیگه تو یه دختر بزرگی خودت خانومیتعجبتعجبتعجب


 

 برام هیچکسی شبیه تو نیست

کنار تو در گیر ارامشم

همین از تمام جهان کافیه

همینکه کنارت نفس میکشم

برام هیچکسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین ارامشه

تو زیباترین ارزوی منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ناز داداش
16 بهمن 91 2:08
سلام ماشاا... چقد نازه دخملتون خدا براتون حفظش کنه.راستی قالبم رو عوض کردم به ما هم سر بزنید.


علیک سلام ممنونم باشه اومدمممممممممممممممم
پرهام
16 بهمن 91 2:08



ممنون
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 11:17
خیلی بامزه و بانمکی سویل بلا. راست میگه آخه مامانش گناه داره که از حالا بگی کار کنه.راستی هم عروسی و هم تولد بهتون خوش بگذره و سویلی جون هم کلی برقصه و عشوه بیاد عاااااااااشقتن بلا کوچولو

عزیزم خودش دوست داشت به خاطر همین به خداااااااا
مرسیییییییییییییییییی
مامان پینار
16 بهمن 91 16:48
آفرین به این گل دختر که خوب شده و مامانش که داره براش تدارک میبینه.
مامانی ببین اینجا کمکت میکنه؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/post745.php
http://s2.picofile.com/file/7572741612/free_honey_bee_party_pack.pdf.html
http://koodakeman91.niniweblog.com/post736.php
http://koodakeman91.niniweblog.com/post684.php
http://koodakeman91.niniweblog.com/post680.php
http://s3.picofile.com/file/7571856876/www_koodakeman91.pdf.html
http://s1.picofile.com/file/7571858816/koodakeman91.pdf.html
http://koodakeman91.niniweblog.com/post735.php

خیلی ممنونم عزیزمیییییییییییییی
فرشته مامان نیایش
16 بهمن 91 18:01
سلام عزیزم خوبید؟؟ خدا رو شکر خوشجال شدم که حال سویل جون بهتر شده.
یه سوالی ازتون داشتم؟؟؟
میخواستم ببینم چیکار کنم که وقتی برای نیایش هم نظر میزارن تعدادش دیده بشه و کل نظرها هم دیده بشه. ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید. منظورم تو نظر بدهید هستش.
من نظرات را از آخرین نظرات خوانندگان نگاه میکنم.


اومدم
مامانی طهورا
17 بهمن 91 12:59
سلام بروی ماه سویل خانم گل و مامانی جونش
خوشحالم که حالت بهتر شده خاله
مامانی عجله کن که فقط 10 روز تا تولد سویلی مونده
اگر هم کاری بود در خدمتیم
عروسی هم خوش بگذره


خییلی ممنونمممممممم عزیزمییییییییییی مرسی گلم
مامانی طهورا
18 بهمن 91 7:50
سلام صبح بخیر
خیلی دوست دارم کمکت کنم خانمی اما نمیدونم چه کمکی از دستم برمیاد اگه چیز خاصی مد نظرته بگو تا اگه تونستم کمکت کنم
دومورد کرایه صندلی هم اگه مهموناتون زیاده حتما اینکارو بکن وگرنه که همون مبلمان خونتون بهتره
یه چند تا پیشنهاد هم برای تولد دارم برو خصوصی


سلام عزیزم صبح شما هم بخیر.
مرسی خانمی ایده های جالبی بودن. اره صندلی هم کرایه کنم بهتر جا میشیم .خیلی ممنونم کمک خوبی کردی بهم همشهری گلم
مامان آیسلی
18 بهمن 91 13:34
سلام فرشته کوچولو شکرخدا که خوب شدی راستی تولد وعروسی خوش بگذره میبوسیمت


علیک سلام ممنونم خاله جون مرسی ما هم شما رو بوسسسسسسسسسسسسسس
ناهید
18 بهمن 91 13:52
تولد سویل جونی پیشاپیش مبارک باشه ایشالا100000000000000 ساله بشه در کنار مامان بابای مهربونش .


مرسی گلم
ناهید
19 بهمن 91 9:28
سلام جیگررررررررررم خب چیه مگه نی نی دوس دارم اصلا میدونی چیه دلم میخواد اونقدر بچه داشته باشم که تو خونه ام جا نباشه بشینن


واقعا خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خانمیییییییییی
ناز داداش
20 بهمن 91 0:10
سلام جیگر لینکت کردم


منم لینکتون کردم ممنون
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
20 بهمن 91 1:59
سلام. خدا رو شکر حال دخملی بهتر شده. ایشالا عروسی بهتون خوش بگذره. فربون سویلی برم با این حرفاش.
مامان آیسلی
24 بهمن 91 11:32
سلام خانمی امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه برام نوشته بودی برو خصوصی منظورت چی بود


اینکه خانومی یه نگاهی به نظرات تایید شده تون بندازین

فرشته مامان نیایش
24 بهمن 91 17:47
سلا عزیزم خوبید؟؟ مرسی از لطفتون که راهنمایی کردید ولی من خوب سر در نیاوردم. آخه شما گفتین زیر هر نظر کلمه پاسخ و حذف و تایید هست ولی من کلمه تایید ندیدم.
فقط کلمه پاسخ و حذف هستش...


سلام گلم.الان میام
مامان بنیتا
30 بهمن 91 2:29
خوشگلم تولدت مباررررررک ..امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت باشی


ممنونم خاله جوننننننننننننننن