سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

بلبل زبونه خونمون.

1391/12/14 9:53
نویسنده : (مامان سویل)
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ما اومدیم شماها خوبید خوشید سلامتید . بلههههههههههه ما هم خوبیم خدارو شکر .

فقط امان از دست این خاله ریزه. که هر چی رو تا امتحان نکنه و 100 تا سوال نپرسه ولمون نمیکنه.

دیروز مامانم اینا خونمون بودن می گفت: دندونم درد میکنه.

مامانم: سوسن یه قرص میدی برام

من: مامان الان میارم

مامان : دستت درد نکنه دخترم

من : مامان بفرما

سویل: واااااااااااییییییییییییییییی نده مامان فردا خودت مریض شدی رفتی دکتر بهت دارو نمیده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میگه چرا دادی به مامانتتعجبتعجبتعجب

من و مامانمقهقههقهقههخندهخنده

 

 

سویل: مامانی

من : بله گلم

سویل: پس کی میریم خونه عزیز

من: عزیزم 3شنبه

سویل :3شنبه کی میشه؟

من : عزیزم 2 روز بعد

سویل : یعنی پیاده میریم

من: عزیزم من کی گفتم پیاده میریم؟؟؟؟؟؟؟

سویل: من می خوام پیاده بریم. پیاده بریم دیگه  تا بابایی نیادنیشخند

من:سویل چرا؟؟سوال

سویل: اخه تا بابایی بیاد دیر میشهخیال باطلمژه

من:عزیزم خونه ی عزیز دوره پیاده نمیشه عینک

من : سویل جون مامان دیگه سوال نپرس برو با عروسکت بازی کنخمیازه

سویل : پس بیا  سی دی عمو پورنگ و بذار دیگه سوال نپرسماز خود راضینیشخند

من:تعجبتعجب

 

بقیه مطلب در ادامه .........

 

سویل : بابایی بریم بستنیییییییییییییییییییییینیشخند

بابایی : عزیزم اخه هوا سرده سرما می خوریناراحت

سویل: نه بابایی مواظبممژه

بابایی: باشه بریمبغل

سویل : میسییییییییییییییییی باباااااااااااااااابغل

سویل: بابایی میشه من کنار پفکها بشینممژه

بابایی: باشه عزیزمهورا

سویل: سلام پفکااااااااااااااااااانیشخند

من و بابایی:خندهخنده

ماچای شیطونه مامانماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عمه جونی
14 اسفند 91 10:39
سلام دوست عزیز
حتما به وبلاگم سر بزن...احتمالا توهم تو فکر یه سورپرایزی برای دلبندت درسته؟


علیک سلام حتما میام
ناهید
14 اسفند 91 13:54
جیگرشوووووووووووووووووووووووو برم با این عکسای نازش


ناهید جون دوست دارم
مهسا مامان کیارش
14 اسفند 91 14:16
الهی بگردمت شیرین زبون خودم
عکساتم خیلی ملوسن عین خودت


مهسا جون شما لطف دارین عزیزمیییییییییییخودت

مامان ثمین
14 اسفند 91 17:59
سلام عزیزم
خداحفظش کنه دخترنازوبانمکی داره کی ثمین من مثل توگلم بلبل زبونی کنه
پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم


سلام خانوم.
ممنونم عزیزم.
زیاد عجله نکن همین دیروز بود سویل 2ماهش بود به خدا دخترا زود بزرگ میشن ماهم که پیر.
باشه اومدم

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 اسفند 91 0:44
وای ماشالا بهت الحق که خیلی شیرین زبونی.مامانی اسفند یادت نره.
من حسابی خندیدم از دستت


الهه جون نمیدونی با این زبونش چه اتیشی به پا میکنهباشه اسپندهم حتما.هم واسه روشا هم الهه جون

مامان سویل واراز
15 اسفند 91 16:31
سلام وای که شما بچه های امروزی چقدر باهوشین هم بستنی میخوری هم کناره پفکها وای میستی ای شیطون از نگاهت معلومه داری واسه پفکها هم نقشه میکشی عاشق بچه های زرنگ مثل تو هستم بووووووووووس


سلام خاله جون بله موقع برگشت بابایی براش پفک هم خریده بود که نه به بابایی تعارف میکرد نه به من. البته به من ظرفش هم نمیده نگهدارم . اخه میدونه دست من بیاد نصفشو خوردم.D:

فرشته مامان نیایش
15 اسفند 91 16:54
سلام عزیزم. واقعام اشالله به این دختر شیرین زبون. کلی خندیدم از اینکه گفته دوا نده به مامانت خودت می مونی. سویل جون را بوس.


سلام عزیزم ممنونم عزیزم بلهههههههههه این چیزا رو خیلی خوب تشخیص میده ناقلاواسه نیایش
فرشته مامان نیایش
15 اسفند 91 16:56
عزیزم با این مهد کودک رفتنش. چقدر دلم هوای تیریزو کرده ای خداااااااا. یعنی ما هم دو سال دیگه این برنامه هارو داریم؟؟؟؟؟


بله عزیزم . منتظر باشید ولی عجله نکنید چون ادم حیفش میاد.
مگه شما تبریزی هستین؟؟؟

نازداداش
16 اسفند 91 1:56
ماشالا چقده شیرین زبونی تو دختر شیطون بلا


ممنونم خاله جونییییییییی*:
مامان بنیتا
16 اسفند 91 11:12
جوووووونم به این بلبل شیرین زبون
منم خیلی دوست دارم زودتر شیرین زبونیای دخملیم رو ببینم و کیف کنم فعلا که ما رو با جیغهای بنفشش مستفیض می کنه


ههههههههه هههههههههههه البته ببخشید خندیدم جالب نوشتید به خاطر همون. قلبونه بنیتا بشم مننننننننننننننننن
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 14:12
هزار ماشالا به سویل خوشگل بلا
قربون شیرین زبونیت عروسک


مرسی خاله جون چرا ادرس نذاشتید؟؟؟
فرشته مامان نیایش
17 اسفند 91 12:27
سلام خاله جون. سویل جون خوبه؟؟ بله عزیزم من تبریزیم و شوهرم یزدیه. در واقع عروس یزد شدم. ایناهم برای سویل جونی. بق5


الهیییییییییییی خوشبخت بشی عزیزم خدا نیایشو واست نگه داره
مامان پینار
17 اسفند 91 23:30
وا ی وای زبونت بخورم
سلااااااام پفکهااااا کلی خندیدم. هم بستی میخواسته هم پفک حتما


بلهههههههههههههههههه دختر ما نشده بریم بیرون فقط یدونه چی بخواد .اونم چیزی می خواد که سرتا پا ضرر داره
مامانی طهورا
18 اسفند 91 16:58
وی وی وی وی ! نه ده دیل توکور بو بلاچه قیز هله بش اون گون اولمییب کی مهده گدیر لیسانسین آلاندا نینیه جاخ آللاه کمیین اولسون سوسن خانیم


سلام .گوروسن بس من نی نیاجاغام بو قیزین الین نناورییم نن ددون والله
مامان آی سل
21 اسفند 91 0:35
وای به منم بستنی میدی سویل عزیزم.بلبل زبون


بله خاله تشریف بیارید با هم بریم بستنییییییییییییییییییییییییییی بخوریم*: