سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

دخترم عیدت مبارک

1392/5/24 14:31
نویسنده : (مامان سویل)
966 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی یادم میاد پارسال کسانی هم بودن که اخرین ماه رمضونشونو تجربه کردن.دلم میگیره...اخه شاید اینبار نوبت من باشه که اخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم.........

 

 

کجایی؟؟؟؟

 

همه دارن روپشت بوم دنبالت میگردن

 

اخه ماه من همه می خوان ببینن فردا عیده یا نه؟؟؟؟

 

میتونی چشماتو ببندیو منو تو ذهنت تجسم کنی...!!!

 

تونستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بقیه ی عکسا تو ادامه مطلب

از سمت راست سویل ملینا زهرا

 

سویل و زهرا حین شیبا خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آی سل
18 مرداد 92 1:26
عید شما دوست گلم مبارک


عید شما هم مبارک مرسی که اومدین
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 17:49
عیدتون مبارک عزیزممممممم


عیدشما هم مبارک
مامانی زهرا
19 مرداد 92 15:31
نماز وروزه هاتون قبول .
عید رو بهتون تبریک میگم


قبول حق باشه عزیزم .عید شما هم مبارک
مامان پینار
20 مرداد 92 10:37
عیدت مبارک عزیزم


ممنونم خانومی نماز روزه هاتون قبول
مامان آروین
20 مرداد 92 13:46
دوست عزیزم عیدت مبارک
هزار ماشالا به سویل جون خدا حفظش کنه این فرشته کوچولوی نازنین و خوشگلو


عید شما هم مبارک عزیزممرسی عزیزم همچنین اروین عزیزمو
مامان سويل و اراز
20 مرداد 92 15:19
سلام عزيزم عيدتون مبارك
سويل جونو ميبوسم


عید شما هم مبارک
مامان ریحانه ناز
20 مرداد 92 15:23
سلام سلام صد تا سلام؛هزار و سیصدتا سلام به سویل خانم و مامان گلش؛عیدتون مبارک؛یه دفعه دلم براتون تنگ شد؛خیلی وقته نیومدم بهتون سر بزنم؛به ما هم سر بزن مامان خانم


به به
علیک سلام خانومیییییی .
اومدم عزیزم
مامان آیسل
21 مرداد 92 12:57
سلام عیدتون مبارک عزیزم ببخشید بیوفا نبودم ولی عید ارومیه بودیم بعدشم وقتی برگشتیم اینترنت قطع بود منم حسابی کلافه بازم شرمنده خانمی بوس برای 2تاتون


علیک.
خواهش میکنم عزیزم شوخی کردم گلمممممممممممایسل جونمو بووووووووووووووووووس
ال ای سفیدبرفی
21 مرداد 92 22:50
سلام فداتون بشم دختر شمام خیلی ناز وزیباست .آدرس آتلیه رو که خواسته بودین براتون میذارم .تبریز-خیابان قدس -خیابان خرسندی -بطرف مدرسه شیخ شمس -پلاک 150- فتو شات -توصیه می کنم یبار برین پشیمون نمی شین


علیک سلام عزیزم خدانکنه.شما لطف دارین خیلی ممنونم محبت کردین مرسی
عمولی
22 مرداد 92 22:08
موقع شیبا خوردن چه خوشگل شده ماششششششششالا


ملسی عمو
مامان عبدالرحمن واويس
23 مرداد 92 8:24
عزيزم عيدكذشتتون مبارك ببخشيدباتاخيربود
عزيزم انشاالله كه هزاران هزارماه رمضون روباخوشي وسلامتي بشت سربزاري


سلام خانومی مرسی که اومدی.خواهش میکنم خیلی هم به موقع بود
الناز سیندرلا
24 مرداد 92 10:15
خوشکل خانممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ارشان
24 مرداد 92 13:40
سلام به سویلی و مامان گلش سویل جونم خاله خیلی نازی ماشاءالله از خدا می خوام اگه روزی دختری بهم هدیه داد، به نازی تو باشه. میدونی وجه شباهت تو با ارشانی من چیه؟ خودم می گم: چشمای ناز و زلالتون کاش اونجا که شیبا می خوردی پبشت بودم و یک ماچ از او لپهای نازت می کردم
قطره
30 مرداد 92 14:47
اعتراف نوشت:
اعتراف میکنم قبلن اومدم اینجا ولی نشد واست کام بزارم


واسه ی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نشد؟؟
قطره
30 مرداد 92 14:48
ای جااااانم
عاطفه مامان الای
3 شهریور 92 11:51
الحق که درسته بزرگ بشی باید بغض هاتو قورت بدی ...
خوشگل خاله روز به روز خوشگتر وخانم تو شدی میبوسمتون


ممنونم عزیزم ما هم شما رو موووووووووووووووووچ
دختر خاله
23 آذر 92 19:26
سلام خانومی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی وقته نیستین دلمون براتون یه جیقلی شده؟سلام برسون