سویلسویل، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
علیسانعلیسان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سویل و داداش علیسان

بازم مهمونی وشیطون خانوم

1392/5/24 10:52
نویسنده : (مامان سویل)
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسممممممممممممممم

عزیزدلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟عشقم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز مهمون بودیمو تو نمیدونستی از سر شوق چیکار کنی.هی این لباس و اون لباس میکردی که مامانی پس من چی بپوشم؟؟؟؟؟!!!!!!

الهی که من قوربونت برم که انقدر خانومیییییییییییی.

اخرسر هم ازم خواستی تا موهاتو درست کنم . همه موهاتو ویو کردمو به قول خودت ببعی شدی.

ولی بابایی خیلی دیر اومد و ما هنوز ساعت9بود که خونه بودیم. ولی خداروشکر زیاد دیر نکردیم.ناراحت یعنی هنوز سفره ها پهن نشده بودننیشخندخندهچه کنم این خنده ماله..........عینکچه میشود کرد؟؟؟؟وقتی............عصبانی

بالخره.هیچی دیگه برامون خیلی خوش گذشت .اخه مادر بزرگم هم اونجا بود و عمه ودختر عمو وزنعمو. خونه ی زن عمو ناهید مهمون بودیم. واقعا هم دستش درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود.

بگم از دخترکم:

عزیزم تو ماه را دوست داری ...........

ومن ماههاست که تورا.......!!!!!!!!!

هر شب سراغ ماه رو میگیری و تا پیداش میکنی چشم ازش برنمیداری .....

منم همچنان نگات میکنم.........

عزیزکم...........

ازم می خوای منم به ماه نیگاه کنم. وقتی میبینی دارم بهت نیگاه میکنم .عصبانی میشی.....

میگی: منو نمیگم که ماه و میگم

منم هر بار بعد این حرفت میگیرم بغلمت و میچلونمت وایییییی که چقدر قشنگ میخندیو میگی نکن مامام نکن مامان.

ودر اخر بای بای کنون میاییم خونه.

خیلی حال میده تو بالکن خونمون باهم میشینیمو ستاره هارو میشموریم هر کدوم پر رنگتره تو واسه خودت کنار میذاریو بهم میگی:

این ماله منه دیگه مامانی مگه نه؟؟؟؟؟؟فرقی نداره تو هم یکی واسه خودت پیدا کن.

الهی که من قوربونه این شیرین حرف زدنت سویلمممممممممممممممممممم.

خلاصه که عاشق ماه وستاره ای شبا تا نبینیشون نمی خوابی

:بهم میگی:مامانی نیگاه کن هنوز ستاره ها بیرون نیومدن که ما بخوابیم. وای از اون روز که هوا ابری باشهتعجبتعجبخمیازه

سویل جونم بابایی ازم میپرسه سویل چند تا دوست داره. میگم چطور؟؟ میگه اخه من هر بار ازش پرسیدم گفته 3تاخندهخندهخنده

از انجایی که من سرمایی هستم و شما باباو دختر گرمایی.چند روز پیش داشتم دنباله کنترل کلر میگشتم تا خاموشش کنم اخه من زیاد سردم میشه تا گرمم.خجالتکنترلو پیدا نکردم. همینجوری داشتم نا امید تو خونه میگشتم.بعد که خواستم یه دستمل کشوندنی رومیز ها بکشم احساس کردم وسط رومیزی یکم پفی داره. دستموکه گذاشتم روش وااااااااااااااااای چی دیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟عصبانی

بله............!!!!!!!!!سبز

سویل کنترل بود که قایمش کرده بود تا من زود زود کلرو خاموش نکنمتعجبتعجب .اخه خانومی گرمش میشه منم سردم.ناراحت

بعدش که هی یادم میومدخندهقهقهه

بله دیگه اینم از برنامه های دخترک شیطونه ما که الان فقط10درصدشون یادم بود .امروزم احتمالابریم پارک با همسایه هامون.شام میبریم هورااااااااااااااااااااا


تا الان سویل:3سال و6 ماه و11روز و0

 

عروسکم عاشقونه دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز سیندرلا
24 مرداد 92 11:16
اخی فداش بشم که انقد شیرین زبونه عزیززززززززززززززززززم خداواقعا دوستتون داشته که دختربه این نازی بهتون داده قدرشو بدونین خوش بگذره
مامان سويل و اراز
24 مرداد 92 11:45
سلام به ماماني دخمل خوشگلش خوش به حالتون كه اينقدر با فاميلاتون جورين سويل من هم تو اون سن خيلي ماه و ستاره ها رو دوست داشت الانم كه الانه همش درباره اونا ميپرسه ستاره چرا كوچيكه چطوري نور ميده اونجا ادم هست يا نه ......... منم كه سوادم تا يه حدي كفاف ميده بيشتر موقعها اين شكليماخرشم اين شكليميا اينشكلي كاشكه ميدونستيم بچه هامون در چه زمينه اي بيشتر سوال ميكنن تو اون رشته درس ميخونديم
مامان ریحان
25 مرداد 92 1:14
سلام
نماز و روزه تون قبول ...عیدتونم مبارک البته با چند روز تاخیر
ای وای شما که بچه ی کوهستانی چرا سرمایی هستی پس حسابی به خودم امیدوار شدم


علیک سلام.
مرسی عزیزم.بللللللللللللللله من سرمایییم دیگههه
مامان هدیه
26 مرداد 92 0:19
الهی فداش بشم ماه نباشه چیکار میکنه این ماه خانوم
خب مامانی الان بچه سالاریه باید لباس گرم بپوشی و رو حرف سویل جون حرف نزنی


اگه ماه نباشه خو معلومه باید تا صبح شب زنده داری کنیمچشم خاله فقط اینم مونده
مامانی زهرا
26 مرداد 92 15:38
سویلی جونم مهمونی ها خوش میگذره
فدای دخمل رمانتیکمون که عاشق ستاره هاست سویل جونم شما خودت ستاره ی درخشان هستی عزیزم


بله خاله جون چای شما خالیمرسی خاله جون شما لطف داریناینم بوسهای زهرا جونی
قطره
26 مرداد 92 21:00



مهسا مامان مرسانا
26 مرداد 92 21:52
سلام خانومی رمز رو برت خصوصی فرستادم

منتظر یادگاری های قشنگت برای مرسانا گلی هستم


مر30 عزیزم اوووووووووومدم
مامان آرال
27 مرداد 92 0:15
سلام خودش که ماهه و عین ستاره های آسمونی ماشاللاه خیلی نازه .
دختر ما خوش تیپه دیگه به تیپش میرسه من عاشق این کاراتم سویلی جونم .
اوپورم


مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه.
ارال جونمو بوس بوس